Gjest Dilla på sko... Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 Har kjøpt meg disse støvlettene. Synes de var kjempefine, helt nydelig å ha på. Synes dere det er blodharry å ha dongeribukse nedi skoene? Kan jo umulig bli pent å ha buksa utenpå, da den pyntekanten vil stikke ut. Og passer disse til rød kåpe? Takk for svar jenter. http://www.roots.no/rootscoll_01.htm
Gjest Dilla på sko... Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Ehh...unnskyld. Det er de støvlettene helt øverst til høyre på bildet jeg snakker om. De lyse skinnstøvlettene med pelskant...
Carmen_ Skrevet 20. oktober 2004 #3 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg syns de passer til rød kåpe. Men usikker på det med buksa nedi. Ser at noen tar buksa ordentlig nedi skoene, mens andre bare rynker de oppå skoene på en måte... syns ikke det siste er så fint. Det ser litt slaskete ut, syns jeg da
lizzy x Skrevet 20. oktober 2004 #4 Skrevet 20. oktober 2004 syns ikke det er så veldig pent når man stapper bukse nedi skoene/ støveletter :-?
Diva Skrevet 20. oktober 2004 #5 Skrevet 20. oktober 2004 Synes ikke bukse nedi sko/støvletter er pent, annet enn til rideantrekk. Men det er jo "in fashion" da :-?
nat26 Skrevet 20. oktober 2004 #6 Skrevet 20. oktober 2004 Synes ikke bukse nedi sko/støvletter er pent' date=' annet enn til rideantrekk. Men det er jo "in fashion" da :-?[/quote'] Enig,men jeg synes de passer til rød kåpe
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #7 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg syns det er kult med boksa nedi skoene, hvis du har riktig tilbehør til. Trendy er det også Og skal du ha rød kåpe til må du ta igjen det beige/lyse i skoene med f.eks veska eller skjerf/hanser syns jeg. Men det er nå min mening da
villkatt Skrevet 21. oktober 2004 #8 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg syns de passer til rød kåpe. Men usikker på det med buksa nedi. Ser at noen tar buksa ordentlig nedi skoene, mens andre bare rynker de oppå skoene på en måte... syns ikke det siste er så fint. Det ser litt slaskete ut, syns jeg da :Nikke:
myagi Skrevet 21. oktober 2004 #9 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg syns det er kult med boksa nedi skoene' date=' hvis du har riktig tilbehør til. Trendy er det også Og skal du ha rød kåpe til må du ta igjen det beige/lyse i skoene med f.eks veska eller skjerf/hanser syns jeg. Men det er nå min mening da [/quote'] Signerer her.
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #10 Skrevet 21. oktober 2004 Fargen er fin, og vil passe fint til rød kåpe. (Tips: kjøp offwhite hansker også) Men: skoene var stygge... sorry altså! Syns ikke noe om bukse nedi denne type sko, bruk heller skjørt til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå