Gå til innhold

VG overrasker nok en gang - Idioti

Anbefalte innlegg

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Herregud, er det mulig? Hvorfor i all verden skal vi bry oss om hva slags sko Jonas Gahr Støre bruker på stortinget? Skal vi begynne å kontrollere hva andre folk skal bruke av klær og sko også nå? Før vi vet ordet av det blir pustingen vår også kontrollert. Tenk å lage en sak ut av dette, som om han har gjort en stor forbrytelse. Sko er sko, og skoene hans er i det minste svarte. Er helt målløs jeg. Klart det, det er ikke særlig formelt å dra i andre sko enn pen-sko på stortinget, men stortinget er faktisk bare en bygning av stein hvor viktige ting blir avgjort. Det er ikke verdens undergang, og det burde være det minste av folks bekymring. 

Klikk her for å se link, hvis du lurer på hva i alle dager jeg babler om

Videoannonse
Annonse
Gjest Tamsi
Skrevet

Tenkte akkurat det samme. Var nesten så jeg måtte opp og dobbeltsjekke at det faktisk var VG jeg var kommet til. Angrer på at jeg gikk inn på saken i det hele, men det er dessverre slike dumme saker som lønner seg. Man må nesten inn og se at det stemmer at de har laget en så dum sak.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder dere egentlig å lese VG i det heile tatt...

Anonymkode: 84717...3e6

• Liker 2
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder dere egentlig å lese VG i det heile tatt...

Jeg har alltid likt å lese VG, men nå er jeg usikker. Hvilke andre nettaviser anbefaler du da?

Skrevet

Gidder nesten ikke lese aviser lenger fordi ALT er blitt Se og Hør-kvalitet på.

AnonymBruker
Skrevet

VG har vel blitt mer Se og Hør enn det Se og Hør er...  :tongue:

Skrevet
54 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Jeg har alltid likt å lese VG, men nå er jeg usikker. Hvilke andre nettaviser anbefaler du da?

Ikke meg du siterte, men svarer likevel! Aftenposten er et godt alternativ, de har ikke like mye agurknytt som VG og DB har :) Ulempen er at man må betale dersom man skal ha tilgang til alle artikler.

AnonymBruker
Skrevet

Nettavisen og Dagens næringsliv. To av de eneste (litt seriøse) som ikke er med i schibsted gruppen.

Anonymkode: 54e76...55f

Skrevet
7 timer siden, Clarity skrev:

Ikke meg du siterte, men svarer likevel! Aftenposten er et godt alternativ, de har ikke like mye agurknytt som VG og DB har :) Ulempen er at man må betale dersom man skal ha tilgang til alle artikler.

Enig! Jeg vil heller betale litt for kvalitet, enn få søppel gratis ;-) God journalistikk koster, folk må jo få lønn. Og appen til Aftenposten er bra.

Forøvrig er NRK også bra synes jeg.

Skrevet

Jeg leser mest aftenposten og nrk. Men sjekker VG en sjelden gang, og i går var jeg inne der, men forsvant fort da jeg så hva første saken deres var. Det blir bare for dumt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

abba.png.0d1c9e39160ee271169b80e5c7b9d90

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

abba.png.0d1c9e39160ee271169b80e5c7b9d90

Du glemte VG, Dagbladet og Aftenposten på denne listen din :)

Anonymkode: 54e76...55f

• Liker 1
Skrevet

jeg reagerte også først, men så leste jeg saken og syns den var morsom. Ikke en nyhet selvfølgelig, men mer som en underholdende notis. Hele saken bar jo preg av en humoristisk tone. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...