Gå til innhold

Kor brukar de monogrammet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som har/skal ha monogram då, sjølvsagt..

Vi tenkte å bruke det på invitasjonar og songhefter (men veit ikkje kor vi skal plassere det, i dette - kva gjer de?), på web-sida, i takkekorta, og kanskje brodere dei på serviettane. :)

Kva med å få monogrammet på kjolen? (dersom du ikkje har tenkt å selge den att då) Er det nokon som har hørt om dette? Syns tanken er stilig, i alle fall! :) Kor på kjolen kunne eventuelt noko slikt plasserast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt lyst til å bruke monogram. Jeg hadde tenkt å ha det øverst på invitasjonene og evt sangheftene. Noe særlig mer hadde jeg ikke tenkt å bruke det til, men ved senere anledninger så kan det jo brukes igjen til julekort og andre skriftlige saker.

Skrevet
...kanskje brodere dei på serviettane. :)

quote]

:o Ikke for hånd håper jeg.... :ler: Blir litt mye jobb... Har du forresten lagt ut det endelige monogrammet ditt (deres!) Veslo? Hadde vært artig å sett!

Skrevet

Ooops! Kikka litt lenger ned på siden, og der så jeg at du hadde lagt ut 2 nye forslag.... :oops: Følger visst ikke helt med jeg. Har du bestemt deg for "nr. 1" forresten?

Skrevet

Trur nok kanskje det blir nr 1, ja.. :) Dersom vi skal brodere, blir det nok ved hjelp av finsøm på maskin, tenker eg.. Får sjå! :)

Skrevet

Vi hadde monogrammet som "vannmerke" på invitasjon, kirkeprogram, festprogram og takkekort. Det var veldig fint!

Skrevet
Vi hadde monogrammet som "vannmerke" på invitasjon, kirkeprogram, festprogram og takkekort. Det var veldig fint!

Kor fekk de laga slikt "vannmerke"?

Skrevet

vel, vi fikk alt laget av jentene på DECORIUM, vet ikke helt hvordan de gjør det, men jeg antar at det skal gå å gjøre d selv også vha pc. Lykke til!

www.decorium.no

Skrevet
vel, vi fikk alt laget av jentene på DECORIUM, vet ikke helt hvordan de gjør det, men jeg antar at det skal gå å gjøre d selv også vha pc. Lykke til!

www.decorium.no

Takk, takk! :)

Skrevet

Å legge monogrammet som vannmerke i word eller powerpoint kan man helt fint gjøre selv. Blir veldig flott!

Gjest Anonymous
Skrevet
og kanskje brodere dei på serviettane. :)

Oh my! Snakk om å lage seg masse jobb! :P

Du vil få min største beundring om du gjennomfører dette :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det hørtes flott ut å ha det på kjolen!! Hva med nederst i korsryggen, eller nedenfor utringningen bak?

Skrevet
Det hørtes flott ut å ha det på kjolen!! Hva med nederst i korsryggen' date=' eller nedenfor utringningen bak?[/quote']

Hmmm... Skal ikkje ha utringing bak, tenkte kanskje eg skulle ha monogrammet heilt nede bak, eller noko. Over korsryggen kunne nok også vere fint!

Og du andre gjest, mykje arbeid er bra! Hehe... Har 20 mnd og to dagar på oss... :wink:

Lullu; Hadde du orka å forklart meg korleis du lagar slikt vassmerke... ? (då hadde du vært skikkelig snill altså... :-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...