Gjest lille søte meg Skrevet 27. oktober 2004 #21 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg er dagmamma og synes hun er noe urimelig, jeg har forøvrig kontrakt jeg på det som er avtalt; hvor i landet bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 28. oktober 2004 #22 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hadde ikke villet at barna mine skulle vært hos en dame som sitter og snakker dritt om mamman deres på telefon. Du vet aldri hva barna dine får med seg når du ikke er der. Og de kravene hennes er så urimelige at hun burde være flau. En ting er at du kan gi 2 ukers varsel eller mer på at nå blir det minder arbeidstid og da selv klart mindre penger, men at hun i tillegg oppsøker deg på jobb for å be om lønna si - et ord til dette: HERREGUD!! Be legen din eller noe om sykemld, ha barna dine hjemm til du finner en ny dagmamma. Jeg hadde ikke orket dette tullet helt ut året. Husk at det er tross alt dine barn og det er du som sitter på pengene, hun har selv valgt å være svart dagmamma, altså ingen rettigheter. Og jeg tror det at hvis hun hadde fått noe for seg som f.eks at du ikke vill jobbe mer, så tror jeg faktisk ikke du hadde fått lange varselet heller!! uansett lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 28. oktober 2004 #23 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skrev litt feil i siste setning ser jeg, mente at hvis HUN ikke ville jobbe mer, så hadde ikke du hatt lange varselet på å finne en annen dagmamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå