AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Er det saker i nettaviser/magasiner du konsekvent ikke klikker deg inn på? Jeg "boikotter": - alt vedr abb - saker som omhandler bloggere og "paradise"-kjendiser - kalori- og slankesaker (møkk lei!) Anonymkode: 7094c...b1a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Jeg klikker nærmest ikke på noe som helst i forskjellige nettaviser ettersom nesten alt sammen er søppel... Anonymkode: 9fc99...d87
stan Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Jeg hadde lenge blokkert blant annet seher og noen andre sladre steder på ruteren. Men så kjøpte jeg en ny.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Jeg boikotter alle sidene til schibstad gruppen. Lei av å bare lese blodrød propaganda i avisene. Anonymkode: aa83a...899 1
Angelheart2 Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 * Klikker meg ikke inn på saker som jeg skjønner omhandler terroristen fra Utøya. I disse dager blir det med andre ord lite avislesing på meg.... * Unngår at rosabloggere får registrert enda flere klikk * Går aldri inn på Se og Hør eller God kveld Norge sine nettsider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå