Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2004 #1 Del Skrevet 20. oktober 2004 Tenkte å kjøpe massasjeolje i gave, men har ikke brukt noen selv på flere år. Noen som kan anbefale en god en? En som er god å bruke og ikke gir rykke-bevegelser slik noen billige/dårlige utgaver gjør? Og de kan gjerne lukte godt også! Oljen skal være gave til et par, så jeg legger vekt på det sensuelle fremfor det muskelavslappende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. oktober 2004 #2 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har en fra BodyShop som bare er soyaolje og ikke lukter noe som helst. Den liker jeg veldig godt, og jeg tror også du kan få tilsatt duft, de hadde i hvert fall en hel masse parfymeoljer før som var beregnet på bl.a. det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2004 #3 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg liker Sensual fra Body Shop best. Lukter godt, er god å massere med. Har også en varmende olje fra Helsekost-butikk, men den er ikke like god. Har grusom erfaring med en olje som hadde tre forskjellige fargenyanser som man ristet sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 20. oktober 2004 #4 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det er en butikk på Paleet i Oslo som heter Nu-Spa. De har flere gode serier med spennende oljer av god kvalitet og deilige dufter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå