Gå til innhold

Kvinner: Liker dere at mannen er barbert nedentil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Shave alt vekk. Gjerne rumpa også, er så ekkelt å ligge og suge noen med rumpehår stikkende opp

Anonymkode: dcdfc...d2a

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Shave både pung og rumpe og gjerne rundt også. Eller iallefall trimmet. Best å suge og slikke med glattbarbert pung

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker hår, gjerne litt trimmet.

Anonymkode: 25524...5dd

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: f36a9...78c

Skrevet

Jeg foretrekker at baller er helt glattbarberte, da jeg ikke liker hår i maten. Om han velger å barbere resten eller trimme det helt kort, er opp til mannen selv, men jeg liker ikke masse hår der nede.

AnonymBruker
Skrevet

Helt glattbarbert er veldig turn off for meg. Var sammen med en som tok ALT, og det var helt ærlig bare ekkelt. Det stubber og er ubehagelig. Og ser ganske dumt ut. Han brydde seg lite om hva jeg syns, så det ble et kortvarig sexliv. Barbert pung og litt frisert om en har en hel skog er fint, men jeg har ingen verdens ting i mot en mann med hår nedentil. 

Anonymkode: cdf7e...d24

AnonymBruker
Skrevet
Den 2016-03-16 at 18.43, AnonymBruker skrev:

Liker dere kvinner at mannen deres har barbert pung? Hva med det øvrige, liker dere det glatt rundt hele pikken, eller holder det bare med barbert pung? Evt. skal det være full bush overalt?

Anonymkode: 9874c...f6d

Ikke så nøye for meg. Jeg liker at MENN er MENN jeg da og ikke gutter.. så hår tåler jeg ;-) kommer litt ann på mengden kansje, det finnes en mellomting.

Anonymkode: 86e6a...737

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil han ha ballene slikket, så må de være glatte. resten kan være trimmet, ikke noe must at det må være glatt.

Anonymkode: 716b3...651

Skrevet

Det viktigste for meg er at han faktisk har selvtilit nok til å ha den frisyren han selv trives med! Hva det er, er ikke så relevant. Selvfølgelig går det andre veien og, han må respektere meg også på det nivået. Selv kan jeg i noen perioder være glatt, andre full bush eller stusset.

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og svar til dette.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...