Gjest Klopp Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Søsteren min og typen har barn sammen og den eldste jenta har astma og sliter med sykdommer. Jeg er veldig glad i barna og de er glad i verdens beste onkel som de sier *stolt*. Poenget er at for noen uker siden så ble jenta veldig syk. Hun måtte på sykehus og jeg merket jeg fikk en klump i halsen. Søsteren min hadde ringt kjæresten og sa han måtte komme til sykehuset. Datteren er så syk og hun ville ikke være alene. De andre barna var hos mormor. Han var egentlig ferdig på jobb, men sa han jobbet overtid. Han hadde sagt han kunne ikke komme. Han skulle komme så fort han var ferdig. Klokken var 6-7 på kvelden. Hun ringte meg og spurte om jeg ville være der med henne, og så klart ville jeg det. Senere på kvelden så ble heldigvis godjenta vår bedre, men måtte ligge på sykehuset. Søsteren min sa jeg kunne gå hjem nå. Kjæresten skulle komme snart og de må overnatte på sykehuset med datteren. Så jeg gikk. Dagen etter ringte jeg for å høre hvordan det gikk. Det gikk heldigvis fint med datteren. Ikke frisk, men mye bedre. Jeg spurte når kjæresten hennes kom. Han hadde ikke kommet i det hele tatt. Han hadde ikke kommet hjem før rundt 12 om natten og da hadde han ringt henne og sagt han går hjem å legger seg. Var så sliten. De gjorde det slutt for noen dager siden, og i dag fikk jeg vite grunnen. Han hadde ikke jobbet overtid. Han hadde vert med elskerinnen som han hadde hatt i flere måneder. Han hadde gått til henne rett etter jobb for å knulle i stedet for å være på sykehuset hos datteren sin som var så syk. Han ga faen i barna sine. Bare han fikk være hos hora og knulle hele dagen. Altså jeg er veldig glad i sex selv og er nesten avhengig men noe sånt hadde jeg ALDRI I LIVET gjort mot mine egne barn og kjæreste. ALDRI. Mennesker gjør ikke sånt. UDYR gjør sånt. Søsteren min er knust og er veldig veldig deprimert, og barna er også lei seg og lurer på hvor pappa er blitt av. Han er flyttet ut, og vet dere hva? Han har flyttet inn hos elskerinnen sin. De er tydeligvis blitt et par. Jeg vil hevne meg på drittsekken og la han få en lærepenge. Han fortjener alt vondt! Mest av alt vil jeg ta en hagesaks og..ja..men jeg er ikke en voldelig fyr. Jeg vil ikke synke så lavt. Kan jeg si noe til elskerinnen hans? F.eks at han har flere som han ligger med bak hennes rygg også? Skal jeg prøve å forføre henne så hun havner i sengen med meg så hun er utro mot han? Han fortjener det så jævlig og jeg klarer ikke å sitte å se på at han har et bra liv og har det godt med elskerinnen hans. Så lurer jeg på, hva feiler det sånne guttunger? Hvordan er de oppdratt? Han er eldre enn meg men han er ingen mann. Langt i fra. Han har til og med mindre tissefant enn meg! Han er verdens største udyr og jeg forstår ikke hva søsteren min har sett i han. Han ser jo seriøst ikke bra ut. Ikke en fyr som damene flokker seg rundt akkurat så jeg forstår ikke at han har elskerinne. Hva ser hun i han? Hevn vil jeg ta! INGEN kødder med storesøsteren min på den måten. Jeg er FLAU over mitt eget kjønn som holder på sånn! Heldigvis er det de som bare er guttunger som holder på sånn eller de som er koko i hodet sitt.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Jeg synes litt hevn er litt teit, men i dette tilfellet derimot.... Men husk på at dette ikke bør gå utover din søster og barna i ettertid. Men du kan alltids finne nummeret til elskeren og skrive hva som faktisk skjedde i mens de to hadde seg, og om hun virkelig vil være sammen med en sånn fyr. Kan tenke meg hun ikke er like keen på å få barn med han da... Anonymkode: 25cd7...4b7 6
Gjest Klopp Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Ja kan begynne med å skrive det som faktisk skjedde og se om hun stikker fra han da. Hvis ikke så må det mer til.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Om du forsøker å hevne deg så kan det slå tilbake på deg selv. Om han er kapabel til dette så kan du heller ikke utelukke at han er ustabil på andre måter og kanskje vil fly på deg. Og man bør ikke undervurdere noen, selv ikke noen man selv syntes ser spak og spinkel ut, man vet aldri hva slags bakgrunn/kamptrening/reell styrke de har, eller hva slags sperrer (eller mangel på sperrer) de har for å bruke vold. Men du kan ta en samtale med han og at han ikke bør våge å såre søstra de igjen, og at han bør holde seg unna utover den tida han har samvær med felles barn. Anonymkode: 20620...d7b
Gjest StripeyPanda Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Her syns jeg du bør spare energien til å være der for din søster. Hun går gjennom et helvete nå, og trenger ikke at broren går bananas for å ta "hevn". Vær der for ungene. Ikke skap mer drama og opprør rundt dette slik at barna plukker det opp for da vil nok spiralen gå helt vilt..!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 4 minutter siden, Klopp skrev: Ja kan begynne med å skrive det som faktisk skjedde og se om hun stikker fra han da. Hvis ikke så må det mer til. Hvorfor det? Elskeren hadde intet med din svigers relasjon å gjøre, for alt du vet er det ikke sikkert hun vet at han var gift en gang. Der er kun han som hadde et ansvar ovenfor din søster. Anonymkode: 20620...d7b 1
Gjest supernova_87 Skrevet 17. mars 2016 #7 Skrevet 17. mars 2016 Jeg synes du bør fokusere på å være der for søsteren din og barna hennes. Jeg synes også det er utrolig usympatisk å kalle elskerinnen for "hora", du vet tross alt ingenting om hvem hun er. Og hva faen med å nevne at han har "mindre tissefant enn meg"? Skjønner at du er provosert, men herregud så barnslig du er med det der, og det å skulle hevne deg. Bruk energien din på søsteren din nå, og når du får litt tid så ta en kikk i speilet og innse at du også bare er en guttunge som trenger å vokse opp.
Gjest Klopp Skrevet 17. mars 2016 #8 Skrevet 17. mars 2016 Problemet er at jeg takler ikke tanken på at onde mennesker får leve godt når han var utro mot søsteren min og ga faen i datteren sin som lå syk på sykehuset. Hva slags forelder er sånn? Unormale. Hvorfor får sånne monstre ha det godt med ny dame som han lå med når datteren var på sykehus? Hvorfor skal sånne få lov å lage ny familie og ødelegge enda flere barn og damer? Nei dette forholdet må ødelegges. Må bare finne ut hvordan. Kan prøve som anonym først og fremst, så vet de ikke at det er meg. Jeg er der for søsteren min uansett. Størrelsen på tissefanten har ikke noe å si om dette men jeg er så forbanna på han at jeg måtte. Vet det var barnslig.
Gjest Sylphrena Skrevet 17. mars 2016 #9 Skrevet 17. mars 2016 Er helt enig i de som sier du burde fokusere på søsteren din og barna hennes. Det er de som trenger støtte nå. Du skaper bare mer jobb og stress for henne om du skal begynne med noe hevn nå
waco Skrevet 17. mars 2016 #10 Skrevet 17. mars 2016 27 minutter siden, Klopp skrev: Problemet er at jeg takler ikke tanken på at onde mennesker får leve godt når han var utro mot søsteren min og ga faen i datteren sin som lå syk på sykehuset. Hva slags forelder er sånn? Unormale. Hvorfor får sånne monstre ha det godt med ny dame som han lå med når datteren var på sykehus? Hvorfor skal sånne få lov å lage ny familie og ødelegge enda flere barn og damer? Nei dette forholdet må ødelegges. Må bare finne ut hvordan. Kan prøve som anonym først og fremst, så vet de ikke at det er meg. Jeg er der for søsteren min uansett. Størrelsen på tissefanten har ikke noe å si om dette men jeg er så forbanna på han at jeg måtte. Vet det var barnslig. Ulempen med å hevne deg er at da får jo han all sympatien. Forresten hjelper det ikke å fortelle noe til den nye dama hans. Det var sikkert hun som ba han om å bli hos henne. Ja jeg vet det irriterende at en av egen slekt faller for slike mannfolk, men skal kvinner ha rettigheter her i verden må de også ha retten til å velge utro idioter. Den beste hevnen du kan gjøre er å gi slipp og heller se det hele som lærdom. - At det å være naiv og godtroende om mennesker, - ja det kan straffe seg i lengden. 4
Gjest Klopp Skrevet 17. mars 2016 #11 Skrevet 17. mars 2016 2 timer siden, waco skrev: Ulempen med å hevne deg er at da får jo han all sympatien. Forresten hjelper det ikke å fortelle noe til den nye dama hans. Det var sikkert hun som ba han om å bli hos henne. Ja jeg vet det irriterende at en av egen slekt faller for slike mannfolk, men skal kvinner ha rettigheter her i verden må de også ha retten til å velge utro idioter. Den beste hevnen du kan gjøre er å gi slipp og heller se det hele som lærdom. - At det å være naiv og godtroende om mennesker, - ja det kan straffe seg i lengden. Sant det, men synes fortsatt ikke han skal få ødelegge flere og få leve godt videre med ny dame, mens søsteren min og barna lider for han ville plutselig ha ny dame. Hvorfor skal det være så moro å såre andre?
Frk.K Skrevet 18. mars 2016 #12 Skrevet 18. mars 2016 (endret) Ryddet for hets,oppfordring til lovbrudd, spekulasjoner og svar til dette. Frk.K, mod. Endret 20. mars 2016 av Frk.K
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #13 Skrevet 18. mars 2016 22 timer siden, Klopp skrev: Problemet er at jeg takler ikke tanken på at onde mennesker får leve godt når han var utro mot søsteren min og ga faen i datteren sin som lå syk på sykehuset. . Du kan ikke sørge for at alle mennesker som har gjort noe galt blir straffet for det. Da blir livet ditt et sant mareritt. Dette er din søsters forhold, og hun er informert om alt som skjedde. Det siste hun trenger er mer drama, hvilket hevn i bunn og grunn er. Kanskje våkner eksen en dag og er moden nok til å se hva han har gjort og føle seg forferdelig. Kanskje ikke. Er han fullstendig empatiløs (sosiopat), så vil han aldri ha evnen til dårlig samvittighet, uansett hva som blir gjort mot ham. Det går noen av dem blant oss, og det må vi akseptere. Og trøsten er at selv om disse menneskene kanskje ikke vil direkte lide, så vil deres mangel på empati føre til at de heller ikke kan skape de genuint gode båndene for seg selv, slik du har til søsteren din. Anonymkode: 1001e...570
Belbus Skrevet 18. mars 2016 #14 Skrevet 18. mars 2016 Går da an å både hevne seg og støtte familien. Jeg ville sagt i fra til elskerinnen hans kanskje, men mulig hun er like hensynsløs som mannen siden hun var elskerinne. Tviler på at hun ikke visste det 1
Brob Skrevet 19. mars 2016 #15 Skrevet 19. mars 2016 Har han mindre tissefant enn deg? Herregud, knus denne mannen! Nei seriøst, jeg skjønner deg godt, men det du kom med der skjønner jeg ikke hva har med saken å gjøre. Mannen vil etterhvert se hva han har mistet. Det burde være hevn nok. Ikke gjør ting verre enn det er. Om du starter "krig" , kan det gjøre vondt verre for søsteren din og barna hennes.
Gjest Klopp Skrevet 20. mars 2016 #16 Skrevet 20. mars 2016 Eneste jeg har gjort er å sende henne en melding om det er kos og være sammen med en fyr som har gjort noe sånt. Har ikke fått svar enda. Kommer nok ikke til å få noe heller. Er hun blitt hjernevaska av han så er det ikke enkelt å få henne til å åpne øynene sine.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #17 Skrevet 20. mars 2016 Det beste du kan gjøre er å støtte søsteren din og være der for henne når du trenger noen. Han gjorde en grusom ting, og det beste som er skjedd er at han er ute av hennes liv. Hun kan gå videre, finne en mann som fortjener henne. Jeg skjønner ikke at du henger deg opp i at dette forholdet skal ødelegges. Søsteren din skal samarbeide med denne mannen i mange år fremover og du risikerer (med høy sannsynlighet) å lage et helvete for søsteren din pluss barna hennes. Etter alt hun har vært gjennom fortjener hun å få gå videre i livet. (Men hvis det er noen som skal ta hevn så er det faen ikke du som skal gjøre, ei heller du som fortjener å ta den.) Anonymkode: ccfec...22d 1
Sapientia Skrevet 20. mars 2016 #18 Skrevet 20. mars 2016 Jeg forstår godt du er sint, men som de andre her tror jeg ikke hevn er rette veien å gå. En slik handling kan både slå tilbake på degselv og tillegg skape en splittelse mellom deg og din søster og hennes barn. Selv om eksen hennes er en komplett dust er han fortsatt far til hennes barn og hun vil kanskje ta ham i forsvar? Sier som de andre her, vær heller til stede for din søster og barna enn å gjøre noe overilt ut av et ønske om hevn. Selv om det ønsket er fullt forståelig.
Uhørt Skrevet 20. mars 2016 #19 Skrevet 20. mars 2016 6 timer siden, Klopp skrev: Eneste jeg har gjort er å sende henne en melding om det er kos og være sammen med en fyr som har gjort noe sånt. Har ikke fått svar enda. Kommer nok ikke til å få noe heller. Er hun blitt hjernevaska av han så er det ikke enkelt å få henne til å åpne øynene sine. Var du mann hadde du ikke tydd til et forum for å hevne søsteren din. Tekstmelding? Tja du skal ha for et forsøk da.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #20 Skrevet 21. mars 2016 Nå er det heldigvis slik at enkelte barnesykdommer går over eller blir mindre plagsomme etterhvert. Man trenger ikke å bruke barnekortet bestandig for å straffe motparten i et dårlig forhold. Når det gjelder utro menn, så er det vel slik at det finnes litt flere utro kvinner enn menn. Denne gangen var det i imidlertid en mann. Gjesp, dette har vi sett før og utroskap kommer til å skje mange ganger i framtiden. Å straffe utro mennesker er omtrent like meningsløst som å frakte sand til Sahara. Og, ellers har TS det bra? Anonymkode: 72900...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå