AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Hva skal dere ha til middag i påskedagene? Jeg er helt tom for inpsirasjon, til tross for MatPrat og diverse kokebøker etc, så jeg trenger litt tips til ordentlige familiemiddager. Anonymkode: 652c2...7bc
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Vi skal ha påaskekylling og lammestek iallfall Anonymkode: d7245...663
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Ingen flere som har tips? Anonymkode: 652c2...7bc
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Vi skal ha skalldyrbuffet, helstekt kylling og selvfølgelig lammelår Anonymkode: f56db...c0f
Atea Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Lammelår, viltgryte, bacalao, ostesuffle, kjøttsuppe, lapskaus. (nå fikk jeg lyst å dra på hyttetur). Ved bålet : hjemmelaget pizza i folie) Vet ikke hva det blir i år, blir ikke noe typisk familiemiddag, men mulig middag på en indisk restaurant i byen, ferdiggrillede koteletter og biff i marka som bare varmes opp. Nå fikk jeg lyst på pannekaker hjelp, men alt som ikke er stress er påskemat. Vilt, lam, ryper og ørret er luksus for oss som bor i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå