Gå til innhold

Monogram, igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns monogrammene var fine begge to, og det er lettere å se hvilke bokstaver det i disse to enn i det første.

K

Skrevet

*smile* Kva syns det er finast av dei to då? Eg trur eg held ein knapp på alt. 2, men greier ikkje heilt å bestemme meg...

Skrevet

Kjempefine begge to. Og ingen tvil om bokstavene nå. :-)

Skrevet

Falt først for nummer 2, men jo mer jeg så på nr 1, jo bedre likte jeg det...Men nr 2 er kanskje mest "monogramaktig" i mine øyne - med litt "kruseduller" og sånn! :wink:

Ikke så lett å si, veslo - de er fine begge to!

Du får tenke deg om og se på dem mange ganger, legge dem vekk og ta dem fram igjen etter ei stund!

K

Skrevet

Likte de kjempgodt, men likte nok nummer best jeg da :)

Skrevet
Likte de kjempgodt, men likte nok nummer  best jeg da :)

??

*nysgjerrig*

Skrevet

Okay... :) Får ni-kikke litt ei stund, legge bort, og ta fram att, som Kverula foreslo, så blir eg nok klok etterkvart! :ler:

Skrevet

Trur nok kanskje nummer 1 er den finaste eg...

Skrevet

Jeg likte nummer 1 best av de to alternativene der - den er den enkleste.

Skrevet

Jeg tror at den vil bli den fineste på det den skal brukes til da dette ikke er det eneste som skal være skrevet. Med mye annen skrift kan den andre bli for rotete.

Skrevet
Jeg syns monogrammene var fine begge to, og det er lettere å se hvilke bokstaver det i disse to enn i det første.

K

Enig! :-)

Skrevet

Monogrammene dine var veldig fine. Jeg holder på å lage et monogram selv. Ideen med hjerte var lurt.

Kan jeg få spørre hvilken font du har brukt ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...