Gå til innhold

Kjoler i veldig små størrelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Størstejenta skal konfirmeres i år og vi leter etter kjole. Hun er veldig liten så det er utrolig vanskelig å finne noe,  men kanskje noen av dere har noen gode råd eller lenker på lur? :)

Barnekjoler har ofte et litt barnslig snitt så vi leter helst etter noe litt mer voksent - uten at det bikker over,  selvsagt. Hun er omtrent en UK 2, US 0/00 og ca 150 høy så har ikke funnet noe i butikker her enda. 

Anonymkode: dfdf2...b69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har forresten sett på Asos, og fant noen kandidater der, men skulle gjerne funnet en "perfekt" kjole. :)

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Størstejenta skal konfirmeres i år og vi leter etter kjole. Hun er veldig liten så det er utrolig vanskelig å finne noe,  men kanskje noen av dere har noen gode råd eller lenker på lur? :)

Barnekjoler har ofte et litt barnslig snitt så vi leter helst etter noe litt mer voksent - uten at det bikker over,  selvsagt. Hun er omtrent en UK 2, US 0/00 og ca 150 høy så har ikke funnet noe i butikker her enda. 

Hun ønsker seg ikke bunad da? De sys jo etter mål

Evt få sydd en kjole etter mål?

Anonymkode: 67c81...243

Gjest carmabell
Skrevet

Er selv veldig lita i str og til og med kjolene på barneavdelingene er for store i livet her. Det som funker best for min del er å finne en kjole jeg liker godt i str 32 eller 34 (h&m har noen klær i str 32) og så eventuelt sy litt inn. Kan også hende Nelly.com har noe, de har jo kjempeutvalg av kjoler og så mye fint!

AnonymBruker
Skrevet

Vet Zalando har fått petite klær, jeg er selv lav.

Anonymkode: 8aa70...92c

AnonymBruker
Skrevet

Skal sjekke ut kinesiske sider, det var smart! 

Bunad vil hun ikke ha, det er nok også ganske bortkastet å få sydd en bunad som passer henne nå. Hun kommer nok til å vokse en god del mer.

32 på H&M er for stort, dessverre. Jeg, som er 15 kg tyngre enn henne, bruker 32 og mine kjoler er for store til henne. For å gi et inntrykk av størrelsen er hun under 75 cm over brystet. 

Sjekker Zalando! 

Skrevet (endret)

.

Endret av FantasDick
AnonymBruker
Skrevet

Skal sjekke Nelly, selv om mine kjoler derfra er i XS (det minste de har?) og er for store for henne. 

Få sydd kjole eller sy inn var gode råd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...