AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Er det normalt? Hvor mye /lite kontakt har du med daten din etter å ha datet en stund? Anonymkode: e8e8f...322
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 For meg er det helt normalt/ok. Da jeg og han som heldigvis nå er samboeren min datet kunne det fint gå 2-3 dager uten kontakt om vi hadde avtalt neste date noen dager frem. Ingen av oss er sånne som liker å tekste masse eller snakke i telefonen, så vi trivdes tydeligvis begge med dette. Anonymkode: 509e4...f03 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Normalt for meg også. Anonymkode: e46d9...52a
Saii Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Jeg er ikke så vant med datinglivet men jeg hadde satt pris på en melding hver dag 😊 bare sånn for å høre hvordan det går uten å nødvendigvis måtte snakke sammen hele tiden. I hvertfall etter 8 dater for da har man blitt litt kjent.. jeg kan legge til at jeg var på en date og han ringte meg eller sendte meg melding en gang om dagen i forkant av daten og etter..og har allerede invitert meg ut på nytt. Nevnte han sist dere var sammen når dere skal møtes neste gang eller forslo noe dere kunne finne på? Er dette noe som er ulikt han? Har han tidligere tatt masse kontakt? Og hvem pleier å ta kontakt først? Du har kanskje ikke sendt han melding heller men etter to dager så hadde jeg nok gjort det og sett responsen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 2 dager er ingenting. Kontakt daglig blir for intenst etter min smak. Man har et.liv utenom også. Ville ikke bekymret meg før det gikk over en uke og da ville jeg selv tatt.initiativ om jeg ikke hørte noe istedet for å bare sitte å vente. Menn trenger at dama viser tydelig interesse og initiativ også Anonymkode: cd82f...d6e 1
Rammfrø Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 Jeg ville si dette er ingenting å bekymre seg over. Ikke alle trenger kontakt hver eneste dag. Kanskje bli bekymret hvis det går en uke. Hvis du vil ha kontakt så ikke vær redd for å gjøre det. Vent til han/hun har svart før du sender ny melding. Klengette oppførsel er ikke bra!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #7 Skrevet 17. mars 2016 Dette høres helt normalt ut. Som andre sier blir det også litt for intenst med for mye kontakt. Jeg synes to dager er ingenting. Anonymkode: 88277...57c
annebanane Skrevet 17. mars 2016 #8 Skrevet 17. mars 2016 Hvis dere har hatt kontakt hver dag til nå, og kontakten plutselig gir seg - da ville jeg sett på det som litt rart. Ellers er jo to dager egentlig ikke så mye, og ganske normalt. Send nå en melding, en snap eller ett eller annet du da. 1
Klink Skrevet 17. mars 2016 #9 Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 2 dager er ingenting. Kontakt daglig blir for intenst etter min smak. Man har et.liv utenom også. Ville ikke bekymret meg før det gikk over en uke og da ville jeg selv tatt.initiativ om jeg ikke hørte noe istedet for å bare sitte å vente. Menn trenger at dama viser tydelig interesse og initiativ også Anonymkode: cd82f...d6e En sms eller 3 hver dag forstyrrer da ikke " livet utenom" ?
Starheart Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 Den 17.3.2016 at 14.22, AnonymBruker skrev: Er det normalt? Hvor mye /lite kontakt har du med daten din etter å ha datet en stund? Anonymkode: e8e8f...322 Når jeg har datet, så har vi hatt kontakt på meldinger hver dag. Dersom det ble stille i to dager, så var noe galt. Det er min erfaring. Men jeg sitter ikke med fasiten
Gakkepus Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 Jeg, personlig, syns det er rart nar kontakten ikke opprettholdes hverdag. Syns ikke det er noe mas naar den personen jeg moter, sender meg en melding eller fire. Om man liker noen, burde ikke det ha noe aa si. Da jeg var i startfasen med min forlovende, sendte han meldinger titt og ofte, og det syntes jeg var utrolig hyggelig. Alltid en god morgen melding, eller bare en simpel melding hvor han ga uttrykk for aa tenke paa meg. 1
bopera Skrevet 19. mars 2016 #12 Skrevet 19. mars 2016 For meg hadde det vært rart, om det ble stille i to dager etter så mange dater. Etter åtte dater er man etter mine datingvaner, kommet et godt stykke inn i forholdet, og da begynner jeg å ønske daglig kontakt. Men som du ser på svarene, så er folk forskjellig. Jeg hadde lurt fælt på hva som er galt, hvis det plutselig ble stille. Jeg hadde derimot tatt kontakt selv etter en dag. Det trenger ikke være telefon, men en kort sms eller facebookmelding synes jeg ikke er for mye forlangt etter 8 dater. Samboeren og jeg har faktisk hatt daglig kontakt siden dagen vi ble kjent - ikke én dag har gått uten kontakt, og det hadde føltes veldig rart uten for oss begge. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #13 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har vært singel en stund, og vil veldig gjerne ha et forhold. Men jeg tror jeg hadde fått klaus hvis jeg hadde begynt å treffe noen og det var meldeplikt hver dag... Anonymkode: 97880...5a9
Gakkepus Skrevet 19. mars 2016 #14 Skrevet 19. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel en stund, og vil veldig gjerne ha et forhold. Men jeg tror jeg hadde fått klaus hvis jeg hadde begynt å treffe noen og det var meldeplikt hver dag... Anonymkode: 97880...5a9 'Meldeplikt' hores veldig negativt ut. Det er vel ikke noe galt i aa sende en melding eller to per dag og bare hore hvordan det gaar? Som bopera skrev over, hadde og begynt a lure paa hva som er galt, og mest sannsynlig sendt en melding selv bare for aa hore hvordan det gaar.
Million Skrevet 19. mars 2016 #16 Skrevet 19. mars 2016 To dager er vel ingenting? Synes ikke det høres spesielt galt ut. Man kan ha et par travle dager der annet ligger en i tankene, eller en travel uke for den delen. Mye jobb, avtaler, trening, ting som skal gjøres.... fort gjort at det går et par dager uten at man føler trengende behov for å sms'e den man dater. Personlig ville jeg synes det var litt godt med noe "lufterom" mellom treffene og kontaktforsøkene, ellers kan det fort bli for masete og intenst. Men jeg er litt introvert da, så det er sånn jeg føler det. Eller, en sms hadde vel vært greit og ikke masete da, det må jeg innrømme. Men det hadde ikke gjort noe om det gikk et par-tre dager uten livstegn heller. Pusterom.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #17 Skrevet 19. mars 2016 TS her. Jeg endte opp med å sende mld selv. Fikk svar. Men tror nok at dette er i ferd med å dø ut. Han gir ingenting og svarer bare kort uten å legge opp til noe mer. Så i mitt tilfelle så stemmer det at det var noe galt når han ikke lot høre fra seg på to dager. Syntes forøvrig det er rart at noen her får klaus og angst av å få én sms om dagen av en dere kanskje er betatt av/småforelsket i.. men skjønner at folk er ulike.. Anonymkode: e8e8f...322
Hjertrøds Skrevet 19. mars 2016 #18 Skrevet 19. mars 2016 Jeg synes daglig kontakt er innenfor. Greit at man har et liv med siden av. Men etter 8 møter bør kanskje interessen være der at man vil inkludere sakte men sikkert ikke fortsatt ekskludere. Min beg med å slutte å send mld 1 dag så 2 dager så 3 dager. Å når jeg til slutt avsluttet det hele virket han lettet... . Håper ikke det er tilfelle hos deg selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå