Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en separert alenemor til to.. og datinglivet er litt uvant for meg, derfor vil jeg gjerne høre deres tanker om en sak.. Forrige onsdag møtte jeg en kar på byen, vi utvekslet bare noen få ord i trappa før han skulle hjem, men han rakk å legge meg til på facebook. Jeg fikk en melding samme kveld da jeg kom hjem, masse komplimenter og en invitasjon til en konsert han skal holde  i slutten av mars. Siden da har vi snakket sammen hver dag, ved noen tilfeller i flere timer på telefon. 

Problemet mitt er at jeg ikke helt skjønner om det er vennskap eller om han vil noe mer... grunnen til det er at vi prater om alt. Jeg var på en date med en i går, og han ringte meg på forhånd for å si lykke til og ringte meg på kvelden for å høre hvordan det hadde gått. Han inviterte meg ut på kaffe en dag men fremstilte det på en sånn måte at det hørtes ut som vennedate.. jeg får fortsatt masse komplimenter og han sier veldig mye fint og er interessert i alt jeg har å si. Men ville han da vært så støttende ovenfor andre dater? Grunnen til at jeg følte jeg kunne fortelle han om det er fordi han har fortalt meg alt om sånt også.. men han dater ingen nå.

Så i dag snakket vi litt sammen og jeg sa at jeg hadde lyst på noe god mat, og da spurte han om han kunne komme til meg med middag i 18 tiden.. la det fortsatt frem på en måte som fikk det til å høres veldig casual ut. Hva synes dere? Friend or date? Kan legge til at vi ikke har møttes siden den onsdagen i trappa 😛 men han vet jeg dater andre.. heeelp 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig rart å ønske noen lykke til på en date om man er interessert i personen. På grunnlag av det ville jeg sett på det som vennskap.

Tenker at du burde se det litt an. Men er du interessert i noe mer med mannen etterhvert, så er det ikke så lurt å snakke om andre du dater der og da.

Skrevet (endret)

Det er vanskelig å si uten å vite noe mer om hans personlighet, men han kan være typen som venter pent til du gir ham en sjanse, og aksepterer at det er andre foran i køen.

Endret av Okapi
  • Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, Okapi skrev:

Det er vanskelig å si uten å vite noe mer om hans personlighet, men han kan være typen som venter pent til du gir ham en sjanse, og aksepterer at det er andre foran i køen.

Har tenkt tanken selv, han har tidligere sagt at han vil kjenne en jente godt først fordi det er det som er grunnlaget for et godt forhold. Han er ikke typen som har seg med jenter uten at det betyr noe. Så kanskje litt uerfaren? jeg er ikke vant med sånt så det gjør meg litt usikker. 

Skrevet
44 minutter siden, Okapi skrev:

1 time siden, Moonwalker skrev:

Det er veldig rart å ønske noen lykke til på en date om man er interessert i personen. På grunnlag av det ville jeg sett på det som vennskap.

Tenker at du burde se det litt an. Men er du interessert i noe mer med mannen etterhvert, så er det ikke så lurt å snakke om andre du dater der og da.

Ja det synes jeg også. Kan vel hende jeg snudde det om til vennskap når jeg fortalte at jeg møter andre. Jeg nevnte det for han fordi han vet hvem han andre gutten er. Tenkte at i tilfelle de kommer i prat om det så har jeg i hvertfall ikke skjult noe .

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Saii skrev:

Har tenkt tanken selv, han har tidligere sagt at han vil kjenne en jente godt først fordi det er det som er grunnlaget for et godt forhold. Han er ikke typen som har seg med jenter uten at det betyr noe. Så kanskje litt uerfaren? jeg er ikke vant med sånt så det gjør meg litt usikker. 

Aye, mye mulig det. Bare en sånn kort advarsel der: Det kan være du blir mindre og mindre attraktiv for ham for hver andre mann du går gjennom. Om han er en sånn som sitter og venter på deg, vil han før eller senere få nok og gå sin vei. Hvis du faktisk er interessert i ham synes jeg du burde si det.

Endret av Okapi
  • Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Saii skrev:

Ja det synes jeg også. Kan vel hende jeg snudde det om til vennskap når jeg fortalte at jeg møter andre. Jeg nevnte det for han fordi han vet hvem han andre gutten er. Tenkte at i tilfelle de kommer i prat om det så har jeg i hvertfall ikke skjult noe .

Det kan godt hende. Samtidig viser han interesse og vil være med deg - enten som venn eller mer. Ikke snakk mer om andre dater og slikt, og kos deg heller i hans selskap. Så der du om det kan være et grunnlag for noe mer.

Skrevet

Tusen takk. Han kommer om en time. Jeg er veldig nervøs men skal prøve å være så laid back som mulig.  He's a good catch, så jeg håper litt på at det kan bli noe mer..

Skrevet
12 minutter siden, Okapi skrev:

Aye, mye mulig det. Bare en sånn kort advarsel der: Det kan være du blir mindre og mindre attraktiv for ham for hver andre mann du går gjennom. Om han er en sånn som sitter og venter på deg, vil han før eller senere få nok og gå sin vei. Hvis du faktisk er interessert i ham synes jeg du burde si det.

Helt enig!! Jeg ville nok tenkt det samme selv om en jeg var interessert i fortalte meg om alle damer han dater. Synes det er vanskelig å si sånt til han men skal prøve å vise det litt. Ikke være for kompis med han i kveld og se om jeg får noe respons.  

Skrevet
Et øyeblikk siden, Saii skrev:

Helt enig!! Jeg ville nok tenkt det samme selv om en jeg var interessert i fortalte meg om alle damer han dater. Synes det er vanskelig å si sånt til han men skal prøve å vise det litt. Ikke være for kompis med han i kveld og se om jeg får noe respons.  

Men han sa at jeg måtte vente til han kom med å bestille fordi han vil betale. Var liksom ikke snakk om at jeg skulle det selvom jeg flere ganger sa at det var helt greit for han kommer jo til meg.. det er et litt date tegn eller? Åh nå er jeg så fjortis. I kinda like it 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Det er jo helt åpenbart at han vil ned i buksene dine.

Men enige med de andre her at han nok venter på tur, siden han vet det er andre foran han i køen. Men intensjonene er ikke å ta feil av.

Anonymkode: 0b0a4...41e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men enige med de andre her at han nok venter på tur, siden han vet det er andre foran han i køen. Men intensjonene er ikke å ta feil av.

Kan hende du har rett, men jeg har snakket med han så mye at jeg tviler på det. Jeg kysser ikke på første date, i hvertfall ikke har sex. Det er han veldig klar over 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du gir han sjansen til å ha sex med deg og han avslår. Skriv her, så skal jeg printe ut denne tråden og spise sidene.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du gir han sjansen til å ha sex med deg og han avslår. Skriv her, så skal jeg printe ut denne tråden og spise sidene.

Såpass?! Jeg kommer ikke til å gi han sjansen så du slipper å spise papir i dag 😊

AnonymBruker
Skrevet

Venter en up-date på denne tråden her :) Gjorde han noen fremstøt?

Anonymkode: 244e2...ddc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Venter en up-date på denne tråden her :) Gjorde han noen fremstøt?

Anonymkode: 244e2...ddc

Nei:-) vi satt og snakket og spiste mat. Veldig hyggelig. Vi dro ut og nå holder han rundt meg osv. Men er veldig respektfull. Jeg liker det 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Saii skrev:

Nei:-) vi satt og snakket og spiste mat. Veldig hyggelig. Vi dro ut og nå holder han rundt meg osv. Men er veldig respektfull. Jeg liker det 😊

Bravo! Tommel opp for at du setter pris på en god mann. :)

Anonymkode: ef699...2c3

AnonymBruker
Skrevet

Sex skjønner jeg-

men å ikke kysse på første date..??

Anonymkode: d1e56...06a

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex skjønner jeg-

men å ikke kysse på første date..??

Anonymkode: d1e56...06a

Han kysser meg på kinnet og viser tydelig at han er interessert. Var kanskje strengt tatt skrevet istad. Hvis kjemien er deR kan vel det meste skje. Men jeg personlig går ikke etter det. Hvis han kysser meg kommer jeg til å kysse han tilbake fordi jeg ser hvor flott han er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Saii skrev:

Han kysser meg på kinnet og viser tydelig at han er interessert. Var kanskje strengt tatt skrevet istad. Hvis kjemien er deR kan vel det meste skje. Men jeg personlig går ikke etter det. Hvis han kysser meg kommer jeg til å kysse han tilbake fordi jeg ser hvor flott han er.

Så han var interessert i noe mer enn bare vennskap. At du i det hele tatt kunne lure på det til å begynne med er for meg en gåte.

Bare pass på så han ikke tror han er i mål og kan slappe av. Hold han på tærne, og gjør han oppmerksom på at konkurransen er stor. Han må yte sitt beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...