Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med uren hud, og har begynt å drikke Aloe Vera og smøre meg inn med Aloe Vera krem, da jeg har fått tips om at dette virker. Men damen sa også at det er viktig å rense huden med gode renseprodukter. Det har jeg vært veldig dårlig til.

Vil prøve å endre på dette nå.

Fikk til jul en pakke med tre flasker hudpleieprodukter fra et kjent kosmetikkmerke. Har ikke brukt dette, da jeg ikke vet hvilke jeg skal bruke når. Det er dette jeg trenger hjelp til

Dette er produktene jeg fikk:

1. Refining Toner Lotion

2. Refining Moisture Cream Complex

3. Deep Cleansing Lotion

Dette høres vel og bra ut for meg, hva synes dere?

Spørsmålene mine om disse produktene er da:

1. Skal disse brukes morgen eller kveld eller begge deler?

2. Skal alle brukes samtidig?

3. I hvilken rekkefølge skal jeg påføre de?

4. Skal de skylles av etterpå?

5. Ellers tips eller viktige ting jeg burde tenke på ang. rensing av huden?

Takker mye for all hjelp. Begynner å bli desperat etter å fjerne alt det urene.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 3 bruker du til å vaske ansiktet med. Bruk den slik du ville brukt såpe. Klapp ansiktet tørt med et håndkle. Ha toner (nr 1) på en bomullsdott og stryk over ansiktet. Ikke la den lufttørke, men klapp ansiktet tørt igjen. Til slutt fuktighetskrem (nr 2). Hvis du har uren hud er det sikkert greit å gjøre dette både morgen og kveld.

(Men står det forresten på produktene at de er tilpasset uren/fet hud? Hvis fuktighetskremen f.eks. er til veldig tørr hud vil den kanskje bare gjøre vondt verre for deg.)

Gjest Anonymous
Skrevet

..og dette skal gjøres to ganger om dagen..

Hviket merke er det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk! Skal prøve dette. På Deep Cleansing Lotion'en står det "Normail skin", på Refining toner lotion'en står det "Normal/dry skin".

Tror du dette er bra eller dårlig?

Takk igjen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Merket er Elizabeth Arden. Har hørt fra en hudpleier før at jeg har normal/blandingshud. Med litt problemer. Hehe...

Skrevet

Beklager, de to siste innleggene fra Gjest er meg... Glemte å logge inn. :oops:

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

Elisabeth a er det ikke noe i veien med, men jeg tror nok du skal holde deg unna disse produktene da de er feil for deg virker det som :-?

Hvis du har blandingshud må du IKKE bruke produkter for törr hud.., heller ikke normal hud. Derimot normal/blandingshud skulle väre bedre for deg tror jeg.

Nå vet jo ikke jeg hvor fet hud du har, men fet/blandingshud også kunne värt noe.

Gå til en hudpleier og vär beredd på å bruke litt penger så er du garantert bedre hud hvis du for tak i RETTE produkter.

Skrevet

Enig med Stine. Ikke bruk noe det står "tørr hud" på. Huden min er nokså normal, med en kvise nå og da, men det er fordi jeg bruker produkter for blandingshud. Kliner jeg noe i ansiktet som er beregnet på tørr hud, får jeg fet hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...