Sinnatagg Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Hagesesongen er snart i gang og jeg trenger mer inspirasjon! Hvilke hagefolk følger du på instagram?
Gjest Margit Spat Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Jeg følger ikke så mange hagefolk, men jeg liker Moseplassen og Hovelsrudhagen
Gjest Elseby13 Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Jeg følger minoase på instagram. Masse flotte tips som er både billige og enkle å få til. Kjempefine bilder av hager.
Sinnatagg Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2016 Takker for svar! Ser jeg har slått av varsler på denne så har ikke sett svarene før nå. Tar gjerne mot flere tips. Kjøpte hus for 6 år siden med en hage (ca 1 mål) som besto av plen, plen, plen, noen busker og plen. Ja å litt grus. Har til nå fått tak i drivhus, bygd 3 plattinger, tatt ned ørten trær og bygd opp en mur ved innkjørselen, planert 2 soner ved innkjørselen, en pergola/overbygg på veranda, anlagt 4 bed i ulike størrelser og en stor dam. Har mange planer om utvidelse av bed og å lage flere soner i hagen/uteområdet så jeg trenger som dere skjønner mengder med inspirasjon. Det trenger forresten ikke være på instagram, gjerne blogger også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå