Gå til innhold

EU kontroll - 1 lampe lyser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ha kontroll på bilen min neste uke.

De siste 14 dagene har en lampe i bilen lyst hele tiden.

Det ser ut som ett barnesete med en strek over.

Er det en feil som gjør at bilen kanskje ikke blir godkjent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, EvaLena skrev:

Skal ha kontroll på bilen min neste uke.

De siste 14 dagene har en lampe i bilen lyst hele tiden.

Det ser ut som ett barnesete med en strek over.

Er det en feil som gjør at bilen kanskje ikke blir godkjent?

Ja, det kan hende. Du må nok oppsøke et verksted så de får feilsøke på hva det er for noe. Og får du ikke fiksa det før kontrollen må du inn på nytt får å få den slutt godkjent. Og ingen har tukla med airbagen på høyre side, om den kan deaktiveres når du setter inn barnesete der? Svært mange biler har den muligheten nå.

Skrevet
25 minutter siden, tdm900 skrev:

Ja, det kan hende. Du må nok oppsøke et verksted så de får feilsøke på hva det er for noe. Og får du ikke fiksa det før kontrollen må du inn på nytt får å få den slutt godkjent. Og ingen har tukla med airbagen på høyre side, om den kan deaktiveres når du setter inn barnesete der? Svært mange biler har den muligheten nå.

Har aldri hatt barnesete i den engang, men kan jo kanskje ha kommet bort i en knapp. Får sjekke det etterpå. Jævlig surt hvis den ikke går igjennom bare pga det. Noe annet feil tviler jeg på at det er 😊

Skrevet
20 minutter siden, EvaLena skrev:

Har aldri hatt barnesete i den engang, men kan jo kanskje ha kommet bort i en knapp. Får sjekke det etterpå. Jævlig surt hvis den ikke går igjennom bare pga det. Noe annet feil tviler jeg på at det er 😊

Du må bruke tenningsnøkkel for å deaktivere airbagen. Nei du må nok få noen til å feilsøke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...