Gå til innhold

Hva er grunnen til at noen mennesker ikke er i stand til å svare ja eller nei på et spørsmål?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at noen mennesker ikke er i stand til å svare ja eller nei på et spørsmål?

Anonymkode: cce3e...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være noe så enkelt som usikkerhet.

De tør ikke si ett bestemt ja eller nei fordi de er redd andre skal mene noe annet enn de.

Bare se på politikere, spør du de om ett enkelt ja eller nei spørsmål så klarer de ikke å svare bare ja eller nei. Men, nå har jeg ingen tru på politikere heller da, de bare melder sin egen kake.

• Liker 1
Skrevet

Formuleringen kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt av typen, men det er fordi jeg merker at enkelte syns det er veldig enkelt å trampe på meg, og jeg er veldig konfliktsky. Om en person er veldig konfronterende og nesten tvinger meg til å si ja eller nei, så er det veldig vanskelig for meg å svare, fordi jeg ikke ønsker å komme i konflikt fordi jeg har valgt "feil". Jeg har sterke meninger, men jeg liker ikke å ytre dem foran mennesker jeg ikke stoler på, derfor blir det ofte litt vage svar. 

Anonymkode: 5868f...6f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: cce3e...251

Fordi ikke alle spørsmål kan besvares med ja eller nei hvis man ønsker noen nyanser. Ikke alle spørsmål har bastante ja- eller nei-svar.

Anonymkode: 6ba7f...95a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, EvaLena skrev:

Men, nå har jeg ingen tru på politikere heller da, de bare melder sin egen kake.

De MELER sin egen kake, heter det ;-) Ikke melder. De sitter ikke og melder i fra om at nå kommer det en kake, nei :fnise:

Anonymkode: b7642...1c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi ja og nei er forpliktende. 

Anonymkode: 85b76...d58

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De MELER sin egen kake, heter det ;-) Ikke melder. De sitter ikke og melder i fra om at nå kommer det en kake, nei :fnise:

Anonymkode: b7642...1c7

Autocorrect igjen 😜

Skrevet

frp gikk fra å være et marginalt parti, til å bli et synlig ett, en gang Hagen svarte ja :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...