alisia4 Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 Hei. Noen som har begynt med julegaver/handel? Kan jo snakke for meg. Og jeg har for første gang begynt så tidlig som jeg begynte i år. Har ikke så mangen å kjøpe til, men er godt i gang. Syntes det er koselig, så når julen kommer, så skal jeg bare nyte den og ta til meg så mye julestemning så mulig. Men likevel Julebrus begynner jeg ikke med før advent. Og skal innrømme at jeg faktisk nå begynner å GLEDE meg til jul også. Få opp adventstjernen 1. advent, frem med julepynt og julemusikk. Bare så koselig. Sist men ikke minst skal jeg i hvertfall ha julekalender. Bare så koselig. :-)
Arkana Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Nei, jeg synes det er for tidlig å begynne med julegavehandel i oktober. For meg er halve kosen nettopp det å handle når det er sne ute og julepyntede gater/butikker.
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2004 #3 Skrevet 20. oktober 2004 Er selv halv ferdig med julegaver.. Men jeg tror du får bedre respons av å legge dette inn på juleforumet..
villkatt Skrevet 20. oktober 2004 #4 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg tror du får flere svar av å legge det inn her, og det er jo det som teller mest er det ikke?... 8) Anyways.... Jeg har ikke begynt med juleshoppingen enda.. Synes det er kos og gå rundt i byen med julestemning og julelys, og se i butikkene... Jeg har ikke så mange å kjøpe til (foreldrene mine tar seg stort sett av familie-gaver), så jeg tar det stort sett ganske slækkt med handlingen... *nice!* 8)
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #5 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg kjøpte den første gaven i september. Tenkte jeg ikke skulle få så pes på slutten. Har ganske mange å kjøpe til så når jeg finner noe som faller i tanke kjøper jeg det. Syntes det er mye gøy å gå i byen nær jul å se på alle folkene som stresser med gaver
Arwen Skrevet 20. oktober 2004 #6 Skrevet 20. oktober 2004 Har kjøpt to. Den ene er på postkontoret, og den andre er på vei
Gjest 1111 Skrevet 20. oktober 2004 #7 Skrevet 20. oktober 2004 Nei' date= jeg synes det er for tidlig å begynne med julegavehandel i oktober. For meg er halve kosen nettopp det å handle når det er sne ute og julepyntede gater/butikker.
Arwen Skrevet 20. oktober 2004 #8 Skrevet 20. oktober 2004 Nei' date= jeg synes det er for tidlig å begynne med julegavehandel i oktober. For meg er halve kosen nettopp det å handle når det er sne ute og julepyntede gater/butikker. Det har vel ikke vært særlig sne i Oslo i desember de siste årene
Arkana Skrevet 20. oktober 2004 #9 Skrevet 20. oktober 2004 Nei, det har vært dårlig med det gitt. :-( Men det bør i allefall ikke være blader igjen på trærne.
lizzy x Skrevet 20. oktober 2004 #11 Skrevet 20. oktober 2004 nei,har ikke begynt enda,men jeg gruer meg til jeg må har til uvane å utsette det til i siste liten..eh...det er så vanskelig å shoppe julegaver,spesielt til foreldrene mine,for de ønsker seg jo aaaldri noen ting,neida de har alt de trenger de...sukk...så da går jeg gatelangs i flere dager for å desperat finne noe å gi til dem...uff,nei skulle vært rik og betalt noen for å gått og handlet for meg,ja
iviking Skrevet 22. oktober 2004 #12 Skrevet 22. oktober 2004 Er ferdig med 3 gaver, mange igjen ennå
sommerfuglene Skrevet 23. oktober 2004 #13 Skrevet 23. oktober 2004 Er på tenkestadiet enda, og det er det som tar lengst tid! Må finne ut hva jeg skal lage elller kjøpe. Når det er funnet ut er det jo egetlig fort gjort å få laget/kjøpt det! Neste stadie er å skrive listen, får begynne på den neste uke tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå