AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Hei La oss si dette er hypotetisk. Jeg har halvrund dag snart og har funnet ut at ektefelle arrangerer en overraskelsesfest for meg. Jeg oppdaget dette ved at det lå en melding på vår felles ipad som avslørte at venner av meg hadde fikset barnevakt og var klar for fest (for meg). Jeg leste eller snoket ikke noe mer, så jeg vet ikke hvem som er invitert, hvem som kan komme eller når det er. Dvs, jeg begynner jo utfra kalenderen å skjønne når det skal være, det er ikke så mange dager å velge blant (det er egentlig bare en dag). Om jeg vil så har jeg full tilgang til å gå inn og lese hele planen/alle meldinger uten at noen vet noe, men dette har jeg ikke gjort. Det vil egentlig ikke endre så mye, for jeg vet jo egentlig det viktigste. Jeg kan og fortelle at jeg vet det, men dette har jeg ikke gjort, da vil det bli skuffelse. På ene siden har jeg ikke lyst til å skuffe ved å ødelegge overraskelsen, på andre siden er jeg veldig dårlig til å spille overrasket over noe jeg egentlig vet om. Hva hadde du gjort? Anonymkode: e7763...f26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå