AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Hvor mye solkrem bør man bruke for å få utbytte av spf beskyttelse? Det står på nettet at man ofte bruker for lite, men hvor mye da bør man bruke i ansiktet? Anonymkode: 72583...4c6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Antar medium beskyttelse burde passe. hvis du, som meg blir tvunget med ut i solen for å bli solbrent gang på gang, så bruk den sterkeste. sunblock kan også være brahvis du ikke vil bli solbrent. Det er jo ingen som vil ligge der og bli brent, og tviler jo litt på at det går an å gjøre den type skade med en såpass god beskyttelse som jeg anbefaler? Denne anbefaler jeg ikke. Anonymkode: 1f62b...e9e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Jeg ser at jeg skrev litt i hui og hast, og det derfor ble dårlig forklart beklager, men mente hvor mye i mengde man måtte bruke i ansiktet for å få den spf'en det står at det skal være på solkremen. Ikke hvor høy spf. Anonymkode: 72583...4c6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Jeg lurer og på hvis man har krem med spf i seg under en foundation som ikke inneholder spf. Er man da beskyttet? Anonymkode: 72583...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå