Tosca Skrevet 20. oktober 2004 #1 Del Skrevet 20. oktober 2004 En liten diskusjon jeg og en kollega hadde på jobben: Jeg slutter i min jobb 31.12.04 og skal få utbetalt feriepenger i januar 2005. Må jeg skatte for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. oktober 2004 #2 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nei, du skatter bare av feriepengene hvis du får dem utbetalt samme år som de ble opptjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. oktober 2004 #3 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nei, enig med arkana. Du betaler ikke skatt for feriepenger, opptjent i 2004 hvis du får dem utbetalt i Januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 20. oktober 2004 Takk. Det var det jeg trodde selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #5 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bare en presisering: Du må skatte av all inntekt, også feriepenger. Men, det blir ikke trekt forskuddsskatt dersom de utbetales året etter opptjening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå