Drittsekken Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Har sett litt på Tiger of Sweden sine dresser for jeg synes at dem er skikkelig fine. Men hvordan er passform og kvalitet? Noen andre jeg burde se på i stedet?
FantasDick Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Til mann? Samboeren min har en, han elsker den. Den sitter som støpt og vi trengte kun å legge opp ermene bittelitt, men de har jo mange modeller. Synes den kjennes veldig bra ut; godt stoff, gode sømmer og generelt "god kvalitet".
Drittsekken Skrevet 17. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2016 (endret) Til mann ja hvilken modell har din mann? Endret 17. mars 2016 av Drittsekken
Charmander Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Har selv en, og vil nok kjøpe flere. De sitter bra, bare få den lagt opp så blir det nok bra!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Mannen min har en slik en, og det er favorittdressen hans, den har nå blitt brukt jevnlig over flere år og holder seg svært bra. Han måtte ikke legge den opp, men han er høy og slank og jeg har inntrykk av at tigerdressene passer godt til høye, slanke menn. Som en sammenlikning har han både Boss og Armani, men de sitter ikke like godt da han er bredskuldret og de er mye rettere i fasongen slik at de blir litt for brede over midjen, rumpa og lårene. Anonymkode: 3bcb3...87d
Drittsekken Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2016 7 timer siden, BlendaSensitive skrev: Min mann også, superfin! Vet du hvilken model han har?
Drittsekken Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har en slik en, og det er favorittdressen hans, den har nå blitt brukt jevnlig over flere år og holder seg svært bra. Han måtte ikke legge den opp, men han er høy og slank og jeg har inntrykk av at tigerdressene passer godt til høye, slanke menn. Som en sammenlikning har han både Boss og Armani, men de sitter ikke like godt da han er bredskuldret og de er mye rettere i fasongen slik at de blir litt for brede over midjen, rumpa og lårene. Anonymkode: 3bcb3...87d Vet du hvilken model han har?
Drittsekken Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2016 Den 17. mars 2016 at 23.46, Charmander skrev: Har selv en, og vil nok kjøpe flere. De sitter bra, bare få den lagt opp så blir det nok bra! Hvilken model har du?
Drittsekken Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2016 Den 17. mars 2016 at 9.28, FantasDick skrev: Til mann? Samboeren min har en, han elsker den. Den sitter som støpt og vi trengte kun å legge opp ermene bittelitt, men de har jo mange modeller. Synes den kjennes veldig bra ut; godt stoff, gode sømmer og generelt "god kvalitet". Vet du hvilken model han har?
Charmander Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 1 time siden, Drittsekken skrev: Hvilken model har du? Tror den heter Edvin.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #12 Skrevet 21. mars 2016 Mannen har et par stykker og de passer perfekt. Har ikke behøvd å gjøre noen tilpasninger på dem. Sitter som et skudd. Han er høy, slank og litt bred over skuldrene. Anonymkode: 3a0de...577
Drittsekken Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #13 Skrevet 23. mars 2016 Den 21. mars 2016 at 2.57, AnonymBruker skrev: Mannen har et par stykker og de passer perfekt. Har ikke behøvd å gjøre noen tilpasninger på dem. Sitter som et skudd. Han er høy, slank og litt bred over skuldrene. Anonymkode: 3a0de...577 Hvilken modeller har din mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå