Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For dere som har det - når startet baby med Trip Trap stol?

Anonymkode: 9c30b...ff6

Skrevet

Hva mener du egentlig? Baby startet å ligge i newborn setet som nyfødt. Eller mente du sitte selve? I baby settet? Det var ved 7 mnd. 

Skrevet

Vi gikk rett på det babysettet da hun var 5 mnd. Da satt hun i den kun når vi spiste middag, altså rundt 15 minutter. Nå er hun 6 mnd og sitter der som regel til frokostgrøten også. Sitter veldig stabilt, men kun i korte stunder. 

Skrevet

I trip trap med bøyle var de ca 7/8 mnd. Satt i Infantsetet fra nyfødt. Uten bøyle ca 3 år.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde ikke new born-setet, kun vanlig tripp trapp stol med bøyle. Den begynte vi med da hun var 6 måneder og kunne sitte selv

Anonymkode: 30866...832

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, mary1 skrev:

I trip trap med bøyle var de ca 7/8 mnd. Satt i Infantsetet fra nyfødt. Uten bøyle ca 3 år.

Åj, det var sent. Vi tok bort bøylen da hun var 15 måneder :P 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åj, det var sent. Vi tok bort bøylen da hun var 15 måneder :P 

De kunne sitte uten bøyle før, men for matroen sin del har det vært enklest å ha bøylen på -så slapp vi å krabbe under bordet etter smårollinger som ikke gadd å sitte med bordet i lenger enn 5 min til tider ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, mary1 skrev:

De kunne sitte uten bøyle før, men for matroen sin del har det vært enklest å ha bøylen på -så slapp vi å krabbe under bordet etter smårollinger som ikke gadd å sitte med bordet i lenger enn 5 min til tider ;)

Da skjønner jeg. Her tok vi bort bøylen fordi hun begynte å reise seg i stolen og klatre ut. Var redd hun skulle snuble i bøylen og falle ned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...