Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal imorgen begrave min unge, flotte svigermor. Hun var veldig opptatt av å kle seg pent og vi hadde mye lik stil. Vil derfor ikke være en grå mus i begravelsen,men kle meg fint. Jeg har en  svart buksedress med lange armer og bein, men så lurte jeg på hvilke sko jeg kan ha? Har et par slike i både beige og svart , går disse? Jeg er bare 155. Begravelsen foregår mye ute og det er både kaldt og gjørmete så jeg tenker jeg ikke kan ha pumps heller..

http://www.aurevoircinderella.com/es/home/768-druella-black-jeffrey-campbell-998748910210.html

Anonymkode: 16b16...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke brukt slike i en begravelse. Synes de var litt voldsomme. Men nå kjenner jo ikke jeg personen som skal gravlegges, da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, strawberryjaw skrev:

Jeg hadde ikke brukt slike i en begravelse. Synes de var litt voldsomme. Men nå kjenner jo ikke jeg personen som skal gravlegges, da. 

Takk for svar!Hvilke type hadde du valgt?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!Hvilke type hadde du valgt?

Nå er kanskje jeg litt kjedelig da :P men hadde heller valgt noen litt lavere, svarte sko. Egentlig hadde jeg valgt ballerinasko eller noen svarte "boots", men det er fordi jeg ikke takler å gå i høye hæler! 

Har du andre svarte sko som ikke er så høye?

kondolerer foresten! 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Nå er kanskje jeg litt kjedelig da :P men hadde heller valgt noen litt lavere, svarte sko. Egentlig hadde jeg valgt ballerinasko eller noen svarte "boots", men det er fordi jeg ikke takler å gå i høye hæler! 

Har du andre svarte sko som ikke er så høye?

kondolerer foresten! 

Takk<3

Jeg har alt for mye fargesko eller lyse sko,men hr slike svarte

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRX4YbpuS6tXS66XIhQgvF_V7NqcZOxfhJTOLMDRBveooifnQzs

Men de er litt falmet så kanskje jeg heller må kjøpe et par flate ballerina idag:)

Gjest Tigress
Skrevet

Grøss, dei Jeffrey Campbell-skoa var heilt forferdelege. Gravferd eller ikkje. Eg synest dei neste du lenka til var marginalt betre. Men sei meg, har du ikkje eit par pene klassiske ankelstøvlettar av noko slag? 

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt slike sko i en begravelse (de fra JC var grusomme!). Litt bedre de andre du lenket til, men tror ikke jeg ville valgt de heller..

Tenk over at det er gress og mest sannsynlig gjørmete på gravstedet, og høye hæler vil grave seg ned i jorden. Skoene blir ikke akkurat pene etterpå, og regner med dere skal videre til minnesamvær. 

Forrige begravelsen jeg var i så hadde jeg ballerinasko i skinn. De ble veldig stygge etter jordfestelsen, men det var bare å koste av de. Så ville ikke gått for semskete sko. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...