PaperFlower Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Det er ofte jeg blander saft på en flaske e.l., setter den ifra meg (i romtemperatur litt under normalen) også glemmer jeg av den i et par dager før jeg husker at den er der. Nå er jeg en av de som får panikk av tanken på å bli dårlig av gammel mat o.l., så jeg har aldri turt å drikke den om den har stått lengre enn et døgn. Jeg vet at dette kanskje er litt i overkant forsiktig, så tenkte jeg skulle spørre smartisene her inne på KG! Det drikkes som oftest FUN Light, så det er ikke noe sukker i den, men jeg vil tro at den er rimelig kunstig med tanke på både søtning, smak og farge. Så hvor lenge tror dere ferdigblandet saft holder seg på flaske? Og hva med mer naturlig saft (altså saft med sukker, og uten så mye kunstige stoffer) f.eks. Husholdningssaft?
Gjest Badebuksa Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Helt til den smaker ekkelt. En gang, da jeg var en liten knott, så hadde min kjære mor og far glemt at saftflasken i skolesekken var fra FØR sommerferien, dvs to måneder gammel. Jeg drakk den, den smakte sterkt og jeg overlevde. Ble ikke syk en gang kanskje litt full, bare (neida). To dager går fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå