AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Har i lengre tid hatt en chat gående med en jente jeg møtte på et dating-nettsted. Chatten har etterhvert blitt mere og mere av seksuell karakter. Siden hun bor i Trondheim og jeg bor i Ålesund har vi foreløpig ikke møttes. Men nå vil hun gjerne møtes for sextreff i påsken. Vi er begge to veldig tydelige på at vi kun er ute etter sex, og ikke noe seriøst. Så langt, så bra. Problemet mitt er at i mellomtiden, mens denne sexchatten har foregått, så har jeg blitt kontaktet av en annen dame her i byen, som jeg har datet litt tidligere. Vi har hatt en date i forrige uke, og nå vil hun møtes igjen i påsken. Jeg er dritkåt på hun første, og har veldig lyst til å ligge med henne. Og hun har allerede bestilt reise hit til Ålesund. Hun andre er jeg også interessert i, men da mere for et seriøst forhold. Som det ser ut nå, så kommer jeg til å møte dem begge i påsken, med én dags mellomrom. Og begge er klare for sex. Hva gjør jeg i denne situasjonen? Kan jo ikke droppe hun jeg har lyst til å bli seriøs med. Har heller ikke lyst til å droppe hun andre i og med at hun gleder seg til å komme hit for å knulle. Noe jeg også gleder meg veldig til. Blir sprengkåt bare av tanken. Burde jeg fortelle dem om hverandre? Burde jeg holde kjeft og ta dem begge, og så droppe hun fra Trondheim etter etpar dagers sexorgie? Er jeg et dårilg menneske ? Hva gjør jeg? Hjeeellp? Anonymkode: c40b8...ec0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Ehem.... Jeg er så ekkel og gammeldags at jeg tenker man holder seg til en om gangen, men heldigvis tenker mannen jeg liker det samme. For meg hadde det gjort deg til et dårlig menneske hvis du hadde gjort noe sånt, i hvert fall på det området. Hadde det ikke vært fint å kunne tenke på, sett at det blir et forhold mellom deg og hun første, at du startet det uten svin på skogen? Anonymkode: 097f0...c0f 7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Du er ik et dårlig menneske, du er bare en Mann... Så hvorfor ik bare kose deg så lenge det varer? Hva enn du gjør ik fortell dem om hverandre. Enjoy! Du har ingen skade av å være Casanova en gang iblant vel Anonymkode: 81e0f...519
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Jeg ville sagt til jente 2 at du skal ha besøk i påsken og sagt at "det ble avtalt før jeg hørte fra deg" på en slik måte at hun forstår situasjonen men at du fortsatt vil treffe henne. Så kan hun velge om hun fortsatt vil komme, med åpne kort. Hvis hun synes det er ekkelt og avtennende, så får det bare være. Da har dere ulikt syn på ting. Kanskje passer du i realiteten bedre med jente 1. Anonymkode: 2690d...666 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Stikk pilten i begge to. YOLO, ikke sant? Anonymkode: 4535d...9c2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge to veldig tydelige på at vi kun er ute etter sex, og ikke noe seriøst. Anonymkode: c40b8...ec0 Her er dama nr.1 enig om kun sex. Dama nr. 2 er ikke eksklusiv ennå. Du har et luksusproblem. Anonymkode: c0adf...bd6
EvaLena Skrevet 17. mars 2016 #7 Skrevet 17. mars 2016 Skjerp deg, sex er ikke det viktigste her i livet 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #8 Skrevet 17. mars 2016 31 minutter siden, EvaLena skrev: Skjerp deg, sex er ikke det viktigste her i livet Tja... Kanskje ikke det viktigste. Men definitivt på topp 5 lista. ts Anonymkode: c40b8...ec0 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #9 Skrevet 17. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja... Kanskje ikke det viktigste. Men definitivt på topp 5 lista. ts Anonymkode: c40b8...ec0 Du er verken eksklusiv, sammen med, eller har datet (i nyere tid) hun som du tenker på forhold med. Det er helt innenfor å ha sex med andre noen dager i forveien da. Anonymkode: bfbd5...2c8
peppermyntete Skrevet 17. mars 2016 #10 Skrevet 17. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er verken eksklusiv, sammen med, eller har datet (i nyere tid) hun som du tenker på forhold med. Det er helt innenfor å ha sex med andre noen dager i forveien da. Anonymkode: bfbd5...2c8 Det har han da, de var på date nå nylig. TS; du må nesten bare si det til hun du har lyst på forhold med. Hun fortjener å vite at du ikke er eksklusiv med henne slik at hun selv kan velge om dette er noe hun gidder å være med på. Samtidig tenker jeg at hvis du hadde vært interessert NOK i dame nr 2 hadde du ikke hatt behov for å ligge med andre. Da hadde hun vært sexy nok og gjort deg kåt nok til at den andre ble glemt. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #11 Skrevet 17. mars 2016 1 minutt siden, peppermyntete skrev: Det har han da, de var på date nå nylig. TS; du må nesten bare si det til hun du har lyst på forhold med. Hun fortjener å vite at du ikke er eksklusiv med henne slik at hun selv kan velge om dette er noe hun gidder å være med på. Samtidig tenker jeg at hvis du hadde vært interessert NOK i dame nr 2 hadde du ikke hatt behov for å ligge med andre. Da hadde hun vært sexy nok og gjort deg kåt nok til at den andre ble glemt. Ah, min feil. Jeg så bare "datet litt tidligere" og så ikke at det bare var en uke siden. Om du var på date med hun for bare en ukse siden og vil på date med henne igjen så synes jeg TS burde vise henne respekt med å ikke pule på andre bare dager før neste date. Anonymkode: bfbd5...2c8 2
Gjest Margit Spat Skrevet 17. mars 2016 #12 Skrevet 17. mars 2016 Du må nesten vurdere hva som er viktigst for deg: nytelse på kort eller lengre sikt. Hvis hun du ser for deg noe mer seriøst med finner ut at du har holdt på med flere samtidig, så risikerer du å miste henne. Hvis det er greit for deg, så kjør på med hun som kommer fra Trondheim. Hvis det ikke er greit, så vet du hva du har å gjøre. Noen ganger må man være voksen og prioritere, og forstå at man ikke alltid kan få både i pose og sekk selvom man skulle ønske at det var slik.
Gjest OxBall Skrevet 17. mars 2016 #13 Skrevet 17. mars 2016 Altså, du ber om aksept for å pule ho som kommer på besøk. De fleste vil si at så lenge man dater ei jente og vil være seriøs med henne, så puler man ikke andre. Jeg tror du allerede har bestemt deg for å pule ho som kommer på besøk. Hvis du ikke ser noe moralsk feil med det, så kjør på. Husk å bruke kondom.
Belbus Skrevet 17. mars 2016 #14 Skrevet 17. mars 2016 Ganske ekkelt om du har sex med en jente rett før/etter du er med en du kan se en fremtid med... men ja, si det til hun du vil date 1
Sandie Skrevet 17. mars 2016 #15 Skrevet 17. mars 2016 Du vil nok komme dårlig ut om du forteller hun du har datet før at du planlegger sextreff med en annen i påsken. 1
Eighth Planet Skrevet 17. mars 2016 #16 Skrevet 17. mars 2016 Du kan jo gjøre hva du vil og det er jo ganske klart hva du ønsker. Hadde du datet meg og fortalt meg at det kom en jente til deg for å knulle hadde du aldri sett meg igjen. Hadde jeg funnet det ut i etterkant hadde jeg blitt skikkelig skuffet og dumpet deg. Fra mitt perspektiv ville du blitt (er...?) en useriøs douchebag som tenker med kuken. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #17 Skrevet 17. mars 2016 Nå er jeg jo mann, men om det var en kvinne som hadde ligget med en FF kort tid før vi skulle møtes, så hadde jeg nok ikke ønsket å gå videre om jeg hadde fått vite det. Min mening er at når man må ligge med FF mens man dater en annen, så er man ikke interessert nok. Anonymkode: a7be1...0e6 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #18 Skrevet 17. mars 2016 Synes du burde informere begge to om situasjonen, og la de bestemme om det er en dealbreker. Hvis det er det, må du ta et valg om hvem av de du ønsker videre kontakt med Anonymkode: 184de...ab4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #19 Skrevet 17. mars 2016 Om du er såpass intr. i hun du allerede har datet forstår jeg ikke hvorfor du har behovet for å ha sex med hun andre - dagen før. Hadde det vært meg hadde jeg faktisk blitt såret. Anonymkode: ab6b6...5fa
Starheart Skrevet 18. mars 2016 #20 Skrevet 18. mars 2016 (endret) Den 16.3.2016 at 0.03, AnonymBruker skrev: Har i lengre tid hatt en chat gående med en jente jeg møtte på et dating-nettsted. Chatten har etterhvert blitt mere og mere av seksuell karakter. Siden hun bor i Trondheim og jeg bor i Ålesund har vi foreløpig ikke møttes. Men nå vil hun gjerne møtes for sextreff i påsken. Vi er begge to veldig tydelige på at vi kun er ute etter sex, og ikke noe seriøst. Så langt, så bra. Problemet mitt er at i mellomtiden, mens denne sexchatten har foregått, så har jeg blitt kontaktet av en annen dame her i byen, som jeg har datet litt tidligere. Vi har hatt en date i forrige uke, og nå vil hun møtes igjen i påsken. Jeg er dritkåt på hun første, og har veldig lyst til å ligge med henne. Og hun har allerede bestilt reise hit til Ålesund. Hun andre er jeg også interessert i, men da mere for et seriøst forhold. Som det ser ut nå, så kommer jeg til å møte dem begge i påsken, med én dags mellomrom. Og begge er klare for sex. Hva gjør jeg i denne situasjonen? Kan jo ikke droppe hun jeg har lyst til å bli seriøs med. Har heller ikke lyst til å droppe hun andre i og med at hun gleder seg til å komme hit for å knulle. Noe jeg også gleder meg veldig til. Blir sprengkåt bare av tanken. Burde jeg fortelle dem om hverandre? Burde jeg holde kjeft og ta dem begge, og så droppe hun fra Trondheim etter etpar dagers sexorgie? Er jeg et dårilg menneske ? Hva gjør jeg? Hjeeellp? Anonymkode: c40b8...ec0 Jeg er vel gammeldags. Tenker en om gangen. Endret 18. mars 2016 av Starheart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå