Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg spiser 500kcal om dagen og trener av meg 600, blir jeg fort slank da?

Slapp av, jeg bare spør

Anonymkode: 5fa5f...58f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir raskt alvorlig syk på flere måter dersom du gjør dette.

Anonymkode: 978d5...804

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kroppen din kommer da til å tære på bl.a. HJERTEMUSKELEN!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så hvis jeg hadde holdt på sånn i f.eks 2 måneder hadde jeg lagt på meg/blitt syk?

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden bør stenges. 

Anonymkode: 25d9c...12a

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg hadde holdt på sånn i f.eks 2 måneder hadde jeg lagt på meg/blitt syk?

Da vil jeg si at du kanskje allerede er syk... :sjokkbla:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden bør stenges. 

Anonymkode: 25d9c...12a

Det var et spørsmål, fordi jeg lurer på hva som blir resultatet. Jeg spiser 2000kcal om dagen jeg, og trener annenhver dag. :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var et spørsmål, fordi jeg lurer på hva som blir resultatet. Jeg spiser 2000kcal om dagen jeg, og trener annenhver dag. :)

Resultatet er alvorlige sykdommer, inkludert uopprettelig skade på bl.a. hjertet

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke en bra plan, du kommer til å svime av i hytt og pine, og stort sett føle deg veldig dårlig.

• Liker 1
Skrevet

Kroppen får panikk og begynner å tviholde på alt av mat og lagre det som fett, mye mer enn før. Så det blir vanskeligere å gå ned i vekt om du gjør det så drastiskt. Så kan du få hjertebank og bli svimmel, besvime og så videre. Etter hvert hjerteinnfarkt og andre alvorlige ting.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk klikker i vinkel. Jeg kan overleve på 0 kalorier om dagen, det funker fett. Jeg bare passer på å spise 1300 kalorier om natten. Det kalles periodisk fasting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tråden er rapportert. 

Tror ikke på at vedkommende liksom spiser normalt men bare lurer på hva skjer hvis hun spiser 500 kalorier om dagen og forbrenner 600....

Anonymkode: 026f5...175

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor folk klikker i vinkel. Jeg kan overleve på 0 kalorier om dagen, det funker fett. Jeg bare passer på å spise 1300 kalorier om natten. Det kalles periodisk fasting. 

Driver du med dette i flere kortvarige perioder  pr år?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Driver du med dette i flere kortvarige perioder  pr år?

Ja, men det er en snål måte å si det på. En periode per dag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Ja, men det er en snål måte å si det på. En periode per dag. 

Å, gjør du dette hvert døgn? Hvorfor?

Skrevet

Ja, slike dietter (VLCD) går man fort ned av. Det er mange bivirkninger og ikke anbefalt i lengden (i den grad det i det hele tatt er anbefalt!)..

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er rapportert. 

Tror ikke på at vedkommende liksom spiser normalt men bare lurer på hva skjer hvis hun spiser 500 kalorier om dagen og forbrenner 600....

Anonymkode: 026f5...175

Rapporterte innlegget ditt for spekulasjoner. Dessuten må jo en person være sånn 20 kilo for å forbrenne bare 600 kalorier om dagen...

Gjest Nikee
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Du beskriver kosthold som bryter med retningslinjene her på Kostholdsforumet der det står: 

Sitat

- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell.

Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege eller en ernæringsfysiolog for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Nikee, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...