Gå til innhold

Feite folk tror de kan bygge muskler fortere enn de forbrenner fett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i allverden fikk de denne tåpelige ideen? Hvordan skjønner de ikke at man lett kan gå ned et kilo i uken, mens ingen kan gå opp et kilo med muskler i uken. Likevel er det noen som tror de kan få to kilo muskler på en uke, mens de innbiller seg at de mister fett. Hva faen liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig godt å bæsje kjenner jeg.. 

Anonymkode: a2e9b...40f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Hvor i allverden fikk de denne tåpelige ideen? Hvordan skjønner de ikke at man lett kan gå ned et kilo i uken, mens ingen kan gå opp et kilo med muskler i uken. Likevel er det noen som tror de kan få to kilo muskler på en uke, mens de innbiller seg at de mister fett. Hva faen liksom?

Jeg har ikke sagt dette. (Meg fra den andre tråden som du kommenterte til nettopp)

Anonymkode: 5fbf6...c19

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Ps jeg innbilte meg ikke at jeg mistet fett da jeg gikk ned 25% av kroppsvekten på litt over et halvt år.

Så det jeg satt igjen med, var mange kilo fett bortevekke og noe mer muskler enn jeg hadde i utgangspunktet. Jeg snakker ikke om mange kilo muskler. Jeg vet ikke hvor mye muskelmasseøkningen min var i vekt.

Anonymkode: 5fbf6...c19

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...