Gå til innhold

Hvordan informere andre? (Dårlig utleiefirma)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier et rom i et kollektiv av et relativt stort utleiefirma i byen jeg bor. Det er det mest ubrukelige firmaet jeg har vært borti i mitt liv. Jeg flytter selv ut om en måned, men jeg vil gjerne spre ordet slik at dette firmaet ikke kan få utnytte flere unge studenter på samme måte som de har lurt meg. 

Jeg tenker medie-veien jo ofte er ganske effektiv. Er det noen her inne som har noen forslag til hvordan jeg kunne gå frem og hvem jeg evt kan kontakte som kunne spredd ordet så det når ut til flest mulig? Evt om jeg kunne få budskapet ut på en annen måte?

(Merk: jeg er ikke ute etter noe tv2 hjelper deg-opplegg av en sak som omhandler meg selv og mine negative opplevelser, men heller en måte å oppfordre andre til å ikke benytte seg av dette firmaet når de skal leie bolig. )

Anonymkode: 69319...031

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det Sorbonne i Bergen?

Anonymkode: 6d7ef...49e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette studentboliger?

I hvilken by?

Om det er studentboliger, kan du kanskje skrive til en studentorganisasjon / nettside som er for studenter i den byen du bor i.

Anonymkode: 8406e...4da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det den studentbyen rett ved Sirkus Shopping i Tr.heim? Den har det vært skrevet negativt om tidligere.

Anonymkode: 8406e...4da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, det er vel ikke såkalte studentboliger eller en studentby, men et firma som leier ut, da hovedsakelig til studenter.

Det er ikke snakk om Sorbonne i Bergen. 

Anonymkode: 69319...031

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan tipse en lokalavis? De kan jo være interessert i å grave litt og lage en avissak av det.

Anonymkode: 227a9...5b2

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo starte her...

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen forumregler som forbyr å navngi firmaet her? For det er vel ikke hemmelig?

Anonymkode: e38d3...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...