AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg venter på en pakke fra Sverige og da jeg sporet den i stad stod dette: Sendingen er sendt fra avsenderland 16.03.2016 03:27, STOCKHOLM UTRIKES, Sverige Lurer på om noen vet hvor lang tid det vil ta før jeg får den da? Jeg har også bestilt den med ekresslevering. Er litt viktig at jeg får pakken innen fredag, hehe. Anonymkode: a9c0b...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #2 Del Skrevet 16. mars 2016 Vi kan ikke vite det. Det kommer uansett an på hvor du bor. Anonymkode: 73c68...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Del Skrevet 16. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi kan ikke vite det. Det kommer uansett an på hvor du bor. Anonymkode: 73c68...d56 Jeg bor ikke så langt fra Oslo Anonymkode: a9c0b...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 16. mars 2016 #4 Del Skrevet 16. mars 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg venter på en pakke fra Sverige og da jeg sporet den i stad stod dette: Sendingen er sendt fra avsenderland 16.03.2016 03:27, STOCKHOLM UTRIKES, Sverige Lurer på om noen vet hvor lang tid det vil ta før jeg får den da? Jeg har også bestilt den med ekresslevering. Er litt viktig at jeg får pakken innen fredag, hehe. Anonymkode: a9c0b...812 Det pleier å stå på nettstaden du bestilte frå kor lang tid det vil ta. Enten ved beskrivelsen av varen eller under beskrivelse av frakt og levering. Dette er jo sjølvsagt ikkje idiotsikkert, men vil gje deg ein indikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Del Skrevet 17. mars 2016 Det kommer og an på om pakken blir stoppet i fortolling, om du må sende inn dokumentasjon til posten. Evnt hvis den leveres med et annet selskap har de andre regler, tider og frister. Pakken kan og "forsvinne" hos f.eks. posten for så å bli funnet etter noen dager. Det er vanlig at pakken bruker en dag/natt fra Sverige/Danmark/Tyskland til Norge, deretter skal den behandles, deretter tar det omtrent en dag å få pakken hjem. Hvis du må hente den på posten eller post i butikk kan det ta enda en dag å få tilsendt henelapp. Anonymkode: b0a4a...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå