AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Vi har fått et tilbygg ut fra stuen. Her legger vi nå samme gulv som i stuen for en helhet. Men vi må ha en overgangslist for å dekke glipen. Noen som har tips til fine overgangslister? syns de i "gull" er så utrolig stygge og glorete og vet lite om hva som finnes til slikt bruk.... Anonymkode: 8543f...d83
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 Jeg bildegooglet overgangslist for deg, og det kom mange treff her Man får dem i treimitasjoner, i tre, i metall og i ulike farger. Den vanlige, enkle, gull-lista finnes tydeligvis også i svart, hvis det kan være aktuelt. Anonymkode: 12324...2ea
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Tusen takk, at jeg ikke tenkte på Google....sukk... Ante virkelig ikke at det gikk an å få overgangslister i tre, det var jo absolutt det peneste dersom man finner noenlunde samme parkett-farge. Alu-listen var også pen. Nå ble jeg gla, trodde vi var så godt som nødt til å gå for gull Anonymkode: 8543f...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå