AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Har nettopp pusset opp hele huset. Har åpen kjøkkeløsning der kjøkkenet er kremhvitt. Ellers er alle vegger tapetsert grå. Nå står gardiner for tur og jeg har funnet noen fine liftgardiner i lin, lyse grå. De finnes også i kremhvitt. Spørsmålet er, blir det for mye med grå gardiner når veggene er grå - burde de helle være kremhvite som kjøkkenet? Innspill mottas med takk! Anonymkode: 9a39a...b78
Gjest Margit Spat Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 Jeg tror jeg ville hatt kremhvit. Det høres i overkant ensfarget ut å velge grått. Vær også obs på at grått ikke er grått. Gråfarger kan ha røde, gule eller blå undertoner, og hvis man velger grå gardiner mot grå vegg, må man i alle fall velge en gråfarge som harmonerer med veggen. Man ser fort om det er feil, for å si det slik...
MiniMjau Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Har du vurdert innslag av farger? Gul, eller den lyse mintgrønn-fargen som er i vinden nå ?(se Jotun sin minty breeze) for inspo.
Kajal Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 Kommer litt an på hvilken fargetone du har i gulvet også. Er det gråtoner der ville jeg definitivt gått for noe annet enn grått.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Takk for innspill. Gulvet går også i en type rustikk gråhvit ja. Jeg får gå for kremhvitt. Har vurdert farger men vil ikke ha det på gardiner, har turkis som brytningsfarge i interiøret for øvrig, så et veldig godt forslag Tusen takk. ts Anonymkode: 9a39a...b78
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Har du bilder? =) jeg syns grått er flott Anonymkode: ae975...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå