Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke sko synes dere er de beste skoene og reise med? da tenker jeg på lette, komfortable sko som man kan gå i timesvis i på sightseing uten å få gnagsår og blir sliten i beina av.

hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode joggesko. 

• Liker 1
Skrevet

jeg er på leit etter sandaler da vi skal på jordklodens varmeste plass i sommer :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig ikke de er veeeldig fine, men Birkenstock er jo gode og "in". Eventuelt andre sportssandalinspirerte sandaler. 

Ellers er jo mange joggesko laget i tynt stoff og de puster godt.

Anonymkode: 997c4...8a5

Skrevet

På varme steder: Birkestock. Ellers ville jeg brukt lette joggesko med lufting. Har et par fra Adidas som er veldig gode.

Skrevet

Var i Asia i fjor med høy luftfuktighet og ca 35 grader. Brukte joggesko fra Nike Free, den typen som nesten har type "hullete stoff-del". Det ble ikke for varmt med tynne bomullssokker i. Er helt avhengig av gode sko hvis man skal gå på shopping/ sightseeing over mange daer..

Skrevet

Nike Free :)

AnonymBruker
Skrevet

Trust me!

Joggesko.

Anonymkode: b4e9e...505

• Liker 1
Skrevet

Lette joggesko, med flipflops/thongs i veska. Alltid godt å få luftet føttene! Hadde ikke vært komfortabel i sandaler en hel slik tur.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte nylig disse, og de er veldig luftige. Hele skoen er perforert. Jeg har selvsagt sandaler også til sommerbruk, men gode joggesko er et must hvis man skal gå i timevis. 

Asics GEL- Noosa Tri 11.png

Anonymkode: 7a5de...7dd

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte nylig disse, og de er veldig luftige. Hele skoen er perforert. Jeg har selvsagt sandaler også til sommerbruk, men gode joggesko er et must hvis man skal gå i timevis. 

Asics GEL- Noosa Tri 11.png

Anonymkode: 7a5de...7dd

pris?

Anonymkode: b4e9e...505

AnonymBruker
Skrevet

Nike Air Max

Beste de har for lange gåturer. Har alltid med på reise, sparer deg for dårlig rygg og vonde ben.

Anonymkode: 6c837...369

Skrevet

Jeg sverger til ECCO sko. Har gått I årevis Europa rundt med ECCO Joggesko på bena og er superfornøyd.  For mindre gåing og varme dager er det ECCO Sandaler som gjelder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...