Gå til innhold

Hva MÅ du ha hver eneste dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen er avhengig av kaffe, andre igjen av trening.

Jeg er avhengig av Cola, uten det fungerer jeg ikke. Sånn har det vært i over 30 år 😳

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann

• Liker 4
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Oksygen, vann og mat

Skrevet

Sjokolade... 

• Liker 2
Skrevet

Te, jeg er helt avhengig og har vært det i 8 år. I 6 år så drakk jeg samme te'en hver dag, men for 2 år siden begynte jeg å gå litt utover komforsonen min :P Nå drikker jeg litt forskjellig, til høytidene går det i advents-, jule- og påskete :) 

• Liker 1
Skrevet

Sex, oralsex eller onani. Enklere sagt nytelse. 

Gjest Mikkmakk
Skrevet

Utover basale behov: kaffe. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå om dagen; påskegodteri. Dessverre. Kommer til å legge på meg mange kilo denne og neste uke :( 

Anonymkode: d081b...3e5

Skrevet
2 minutter siden, Ruskemor skrev:

Te, jeg er helt avhengig og har vært det i 8 år. I 6 år så drakk jeg samme te'en hver dag, men for 2 år siden begynte jeg å gå litt utover komforsonen min :P Nå drikker jeg litt forskjellig, til høytidene går det i advents-, jule- og påskete :) 

Har drikki samme teen i 40 år jeg og akter ikke å bytte. Earl Grey fra Twinings med 2 ts sukker 😍 

Er heldigvis ikke avhengig av te, men det er kanskje sunnere enn Cola 😊

• Liker 1
Gjest hockeyfrue
Skrevet

Pepsi Max. Jeg MÅ ha det! Prøver å trappe litt ned, men det er ikke så lett. Tenker som så at det er verre ting å være avhengig av. 

Skrevet
17 minutter siden, EvaLena skrev:

Har drikki samme teen i 40 år jeg og akter ikke å bytte. Earl Grey fra Twinings med 2 ts sukker 😍 

Er heldigvis ikke avhengig av te, men det er kanskje sunnere enn Cola 😊

Er drikker te uten sukker, eneste er hvis jeg har vondt i halsen da har jeg i litt honning :) 

Te uten sukker er i hvertfall sunnere enn cola, men hørte nylig at det er sukker i grønn te med sitron. Det er det jeg drakk hver dag i 6 år.. Så veldig sunt er det kanskje ikke :P

Skrevet

Røyk og snus.. Skulle først slutte med røyken, så med begynte med snus. Så har det endt opp med at jeg gjør begge deler..

må også ha pepsimax, blir helt farlig hvis jeg ikke får det!

er også nødt til og bruke lipsyl hver dag..

Skrevet (endret)

Håndkrem og carmex :) Tørre hender og lepper trenger fuktighet. Kan få ekstremt tørre hender, noe som gjør at huden fliser seg opp på en måte. Men etter jeg fant en kjempegod håndkrem, kan det nå gå dagevis uten ny påfyll av håndkrem. Yey! :hoppendeglad:
Carmex har hjulpet masse også, av og til må jeg ha det hver dag, andre ganger kan det gå en dag uten. Så er bedring der og..

Endret av Minlillesky
Skrevet

Tomater! :mrgreen:

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Minlillesky skrev:

Håndkrem og carmex :) Tørre hender og lepper trenger fuktighet. Kan få ekstremt tørre hender, noe som gjør at huden fliser seg opp på en måte. Men etter jeg fant en kjempegod håndkrem, kan det nå gå dagevis uten ny påfyll av håndkrem. Yey! :hoppendeglad:
Carmex har hjulpet masse også, av og til må jeg ha det hver dag, andre ganger kan det gå en dag uten. Så er bedring der og..

Hvilken håndkrem er det snakk om? 

Anonymkode: 3ec5f...738

Skrevet

Kaffe. Har et dypt og intenst kjærlighetsforhold til kaffemaskinen......første jeg gjør om morgenen er å fylle på vanntanken, sjekke om det er bønner i den og slå den på. De gangene jeg ikke har kunnet starte dagen med kaffe (pga f.eks blodprøver tatt på fastende mage eller operasjon) så har jeg virkelig slitt. Og ikke vært så hyggelig å være i nærheten av....

Snus. Sluttet i to måneder ifjor, men sprakk som bare juling 1 januar. 

Ansiktskrem og bodylotion. Og hårkur. Uten jevnlig hårkur så ser jeg ut som pulverheksa på en dårlig dag. 

Paracet. Dessverre :( Men med stål og plater i ryggen så har jeg konstant vondt.

AnonymBruker
Skrevet

Kaffe. Må bare ha det. 

Anonymkode: edd21...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...