AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Jeg vet ikke hvorfor, men tok en eggløsningstest av ren nyskjerrighet selv om jeg har mensen.. men hvorfor kommer det streker opp da? Pleier alltid å bli blendahvite hos meg... Anonymkode: d42ee...ff2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 Ja. Teststreken er tydelig sterkere enn kontrollstreken. Lykke til! Anonymkode: fd300...617
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja. Teststreken er tydelig sterkere enn kontrollstreken. Lykke til! Anonymkode: fd300...617 Eller, NEI! Ser jo nå at bildet er opp ned! Kontrollstreken er mot den grønne delen, og teststreken mot der urinen suges opp. Så denne er negativ. Anonymkode: fd300...617
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Langt ifra positiv. Dette er en positiv EL test. Teststreken skal være sterkere eller like sterk som kontrollstreken. Hos deg er den veldig svak ennå. Anonymkode: 07ff4...27e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Les bruksansvisning. Strekene skal være like sterke eller teststrek sterkere enn kontrollstrek. Lh hormonet svinger naturlig i syklusen. Så noen ganger blank test andre ganger ganske sterk strek men ikke positiv. Selv får jeg nesten positiv el-test før mensen helt naturlig pa svingningene feks. Anonymkode: c6550...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå