Gå til innhold

Fullkornspasta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som ikke synes fullkornspasta er godt? Smaken er grei nok, men jeg synes konsistensen er feil. Ikke spenstig nok, liksom, men litt "melen" og kort. Jeg har bare prøvd en type, fullkornspaghetti fra Barilla, men har ikke akkurat fått lyst til å prøve noen andre typer. Og etter hvert er det så mange butikker som har skviset ut forskjellige typer "vanlig" pasta til fordel for fullkornspasta at det har blitt vanskelig å få tak i f.eks. penne og farfalle av vanlig type. 

Anonymkode: 50ec7...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er omvendt. Fikser ikke vanling pasta i større mengder lenger og spiser kun fullkornspasta. Liker smaken bedre (den smaker noe, i motsetning til vanlig) og jeg liker at det er mer tyggemotstand. Det var kanskje litt rart de flrste gangene, men nå synes jeg at fullkorn er desidert best.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også prøvd Barilla sin, men selv om den er italiensk og man skulle forvente at den er bra, syns jeg ærlig talt Sopps sin er bedre. Konsistensen er ikke så kornete.

Anonymkode: decdf...c76

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også prøvd Barilla sin, men selv om den er italiensk og man skulle forvente at den er bra, syns jeg ærlig talt Sopps sin er bedre. Konsistensen er ikke så kornete.

Anonymkode: decdf...c76

Jaså? Jeg synes den vanlige pastaen til Barilla er mye bedre enn Sopps, men det skal jeg prøve å huske på om jeg ikke finner det jeg trenger av vanlig pasta en gang. 

Anonymkode: 50ec7...6ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke Sopps fullkornspasta, kun Barilla.

Anonymkode: 8bba4...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...