AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Jeg er så trist. Han vil ikke ha forhold pga "mentale sperringer" og jeg vet det er sant. Derfor gikk jeg fra han for en stund siden og kuttet all kontakt. Etter ca 5 uker tar han kontakt og lurer på hvordan jeg har det. Jeg svarte veldig kort på de få spørsmålene han hadde. 1 uke etter igjen så sender han mld igjen og jeg er litt mer hyggelig. Nå chatter vi så og si hver dag. Vi treffes for en kaffe innimellom også på offentlig steder. Han sa igjen idag at han liker meg og at jeg er snill og koselig, men han klarer ikke å gå forbi denne sperra si. Grunnen til at han tok kontakt igjen var fordi han savnet meg og fordi han liker meg så godt. Jeg liker jo han så godt at det gjør meg vondt langt inn i sjela at han skal sliten så fælt. Nå vet han at jeg ikke vil være med på ferier, sex og helst ikke treffes privat. Så han sa idag at han kanskje skulle legge seg ut på en datingside for å finne ei han kunne finne på ting med og ha det hyggelig med. Han har storkost seg sammen med meg og han ønsker ikke å være aleine resten av livet heller. Hva skal jeg gjøre? Jeg er ikke ute etter noen annen mann, så egentlig kan jeg gi slipp på alt og vi kan gjøre alt sammen igjen. Samtidig så er det en del i meg som stritter imot. Jeg er så irritert på den "mentale sperra" hans og meg selv. han kunne vel bare lagt seg ut på nettet da og levd livet videre, men vil ha kontakt med meg Anonymkode: 4b24e...a9a
Feyfeyhey Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Du må ha personlige grenser. Det er alfa og omega for å få det man vil ha ut av livet. Og det er faktisk også veldig attraktivt i en partner, da det motsatte alltid gjør at menn ikke respekterer deg. Dere traff hverandre og han ville ikke ha et forhold. Da burde ditt svar være at dersom dere ikke vil det samme, vil du kutte all kontakt for å kunne klare å gå videre. Du forklarer hvorfor du kutter all kontakt og at du håper han respekterer det. Dersom han tar kontakt igjen burde ditt første svar være å spørre om han har endret mening mht. til et forhold. Sier han nei (eller gir et vagt svar, hvilket også er et nei), kutter du kontakt igjen og blokkerer / svarer ikke. Dette skulle du gjort fra starten, men du får heller starte nå. Anonymkode: 2b679...ce0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 Her bør du gjøre akkurat slik som du i utgangspunktet gjorde - kutt all kontakt med han. Dette kommer ikke til å ende godt for deg dersom du fortsetter på denne måten, eller eventuelt tar det enda lenger. Anonymkode: 9eb50...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå