AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Breivik får Fjordland til middag hver dag! Jeg har ikke råd til det. Hvordan kan NAV forsvare at deres kunder ikke kan unne seg slikt når Norgeshistoriens største terrorist får Fjordland hver dag, har TV uten å måtte betale NRK-lisens og har playstation og tredemølle. Ting jeg knapt kan drømme om å ta meg råd til. Jeg vurderer seriøst å kontakte fri rettshjelp å saksøke NAV. Det er helt latterlig at mine menneskerettigheter blir tråkket på sånn. Anonymkode: d7f3b...55a 5
peppermyntete Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 Trolleri trollera. Fjordland smaker ikke godt en gang.. 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Jeg syntes egentlig TS har et poeng jeg da jeg syntes det er ganske sykt hvordan Norge varter opp denne mannen, i andre land tror de at vi nordmenn er sinnsyke hele gjengen sånn som han får holde på. Vi har t.o.m en dommer som må "spørre pent" om han kan slutte med nazi hilsen i retten?! Hallo? Hva feiler det nordmenn? Anonymkode: ef310...9ab 7
Honey Dew Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 Han må da få mat akkurat som de andre fangene. Fjordland smaker dessuten forferdelig
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #5 Skrevet 16. mars 2016 Faren min er pensjonist og han spiser Fjordland middag hver dag... Anonymkode: 82024...afc
Mis(s)Understood Skrevet 16. mars 2016 #7 Skrevet 16. mars 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Breivik får Fjordland til middag hver dag! Jeg har ikke råd til det. Hvordan kan NAV forsvare at deres kunder ikke kan unne seg slikt når Norgeshistoriens største terrorist får Fjordland hver dag, har TV uten å måtte betale NRK-lisens og har playstation og tredemølle. Ting jeg knapt kan drømme om å ta meg råd til. Jeg vurderer seriøst å kontakte fri rettshjelp å saksøke NAV. Det er helt latterlig at mine menneskerettigheter blir tråkket på sånn. Anonymkode: d7f3b...55a Den største forskjellen er vel kanskje at du fritt kan låse opp døren der du bor, gå ut, velge hvilken matbutikk du vil handle Fjordland middagen din i, og hva du vil spise de dagen. Etterpå kan du fritt gå ut og springe deg en tur akkurat hvor og når du vil. Det er ikke de innsatte som eier TV'en de ser på, - like lite dom gjester i ditt hjem skal betale lisens for å se på din TV, eller betaler for å bruke din PlayStation. De innsatte får ikke hverken TV'en, spillmaskinene eller tredemøllen, - utstyret tilhører staten og de innsatte bruker utstyret. 4
Katten.2.0 Skrevet 16. mars 2016 #8 Skrevet 16. mars 2016 Menneskerettigheter? Jaha, hvordan brytes de?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #9 Skrevet 17. mars 2016 19 timer siden, Mis(s)Understood skrev: Den største forskjellen er vel kanskje at du fritt kan låse opp døren der du bor, gå ut, velge hvilken matbutikk du vil handle Fjordland middagen din i, og hva du vil spise de dagen. Ja, hvis man er frisk nok til det. Ja, for de som er friske og klarer å gå ut døren. Ja, hvis man har råd til det så. Ja, hvis man har råd til å velge hva man ønsker å spise. De som sitter i fengsel blir bedre ivareta enn Norges eldre på sykehjem. Anonymkode: 1d194...8cf 1
MapleSirup Skrevet 17. mars 2016 #11 Skrevet 17. mars 2016 28 minutter siden, duplexx skrev: KUNDE hos nav? 😂 Vet! For det er jo NAV som driver norske fengsler....Eller?? Hvem var det igjen.. Noen tror at NAV er alt vi har her i landet. 1
duplexx Skrevet 17. mars 2016 #12 Skrevet 17. mars 2016 1 minutt siden, MapleSirup skrev: Vet! For det er jo NAV som driver norske fengsler....Eller?? Hvem var det igjen.. Noen tror at NAV er alt vi har her i landet. Det stinker troll. Men om TS heller vil bytte Fjordland og PlayStationå mot friheten sin? Altså, whatever floats your boat. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #13 Skrevet 18. mars 2016 Tingen er at Breivik er en som leser lover, regler og rettigheter veldig nøye. Derfor er alle redd for å bryte reglene mot han. Hadde vi heller hatt lover og regler og rettigheter som alle kunne forstå, og som gikk an å gjennomføre rettferdig for alle. Breivik har bare lært seg at for å få sine rettsmessige krav, så må man gå til sak og KREVE dette. Synd at det er slik, men den som skriker høyest er den som får playstation og fjordline. Trist.. det skulle ikke vært nødvendig å la de mest bråkete skrikerungene få rett til mest oppvartning.. dette er det samfunnet vi alle ønsker å ha.. Anonymkode: a109e...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå