Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Breivik sier at Fjordland er verre enn waterboarding, og at dette er noe alle på Oslo-Vest vet. Hater dere som bor på Oslo-Vest Fjordland? Hva er det som er så ille med denne maten?

Anonymkode: e9329...3d6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fjordland er ikke mat - men sammenligningen med waterboarding er ikke bare latterlig. Den er også uhyre respektløs for alle som faktisk er utsatt for tortur.

Breivik aner ikke hva det vil si å lide nød. Halve verdens befolkning hadde byttet med ham for å vite at de fikk mat hver dag. Jeg finner ikke ord for å beskrive hvor ondsinnet og idiotisk utsagnet hans er.

Anonymkode: 25f73...c5c

• Liker 9
Skrevet

:skratte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor riktignok i Bærum, men Fjordland gir meg pustebesvær og panikkangst. Det eneste som hjelper er at jeg får au-pairen min til å steke en god entrecote.

Anonymkode: 72a87...305

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor riktignok i Bærum, men Fjordland gir meg pustebesvær og panikkangst. Det eneste som hjelper er at jeg får au-pairen min til å steke en god entrecote.

Vil De ha dem med et slikt rykte om at De er fattig? au-pair er for fattigmenn, alle kan få det. 

Skrevet

Nå er ikke jeg fra Oslo vest, men sørlandet, og kan likevel si at Fjordland ikke er noe god mat. Ihvertfall ikke for meg som er kokk og glad i mat. Synes det er forkastelig at Breivik sammenligner maten med tortur, for selv om maten ikke gourmet så er det uansett mat. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Vil De ha dem med et slikt rykte om at De er fattig? au-pair er for fattigmenn, alle kan få det. 

Huff, hva sier jeg - mente selvfølgelig butleren!

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer fra et  møblert hjem, liker derfor ikke Fjordland.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Evilposelos skrev:

ja, men i vestkanten så må man ha au-pair med i bilen for å få lov til å kjøre i kollektivfelt.

Anonymkode: 03ec7...dfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, men i vestkanten så må man ha au-pair med i bilen for å få lov til å kjøre i kollektivfelt.

Anonymkode: 03ec7...dfa

Fattiglus.

Med chauffeuren bak rattet er vi alltid minst to i bilen, og kan kjøre i kolektivfelt.

Anonymkode: 25f73...c5c

• Liker 2
Skrevet

Waterboarding føles ille, men du vet iallefall at du ikke dør av det. Fjordland derimot..

Skrevet (endret)

Født og oppvokst på Oslo's beste vest, kan vel egentlig si så mye som at jeg aldri har spist en eneste fjordland pose i mitt liv.

Jeg foretrekker skikkelig mat og ikke pose-dritt, men verre en waterboarding er det jo såklart ikke. Det er kanskje på tide å utsette mannen for litt waterboarding så han kan få oppleve hvordan føles å nesten drukne.

Endret av Charmander
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange Fjordland-retter er temmelig bra.

Anonymkode: 70bb0...da9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror han glemmer hvor han er. Friheten til å velge hva man kan spise her man ikke i fengsel 

Anonymkode: 0a71c...a0f

Skrevet

Het ikke Breivik sitt forbilde Fjordland? Eller var det Fjordmann? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Har alle på Oslo vest blitt waterboard'et?

Anonymkode: 979b6...dcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra innlandet, og Fjordland smaker helt elendig. Smakløst, og nærmest ingen konsistens.

Men når det er sagt, så "fortjener" han faktisk å få Fjordland-mat til alle måltider - ettersom han tydeligvis misliker dette så sterkt...

Anonymkode: 10f99...930

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg bor ikke der! Men av div grunner er jeg der i perioder. Jeg har et par av mine venner boende der.

Det er bare status og hva en sier utad. De spiser Grandiosa: -D De er bare litt sånn redde. Veldig ofte egentlig. For å miste fasade og aksept. Er bare så uendelig glad jeg slipper det sosiale fengselet. For det er det det er. Phu,Fjordland er da ikke det verste. Sett bort fra potetene,er det ikke ille: -)

Gjest Blomsterert
Skrevet
Den Wednesday, March 16, 2016 at 18.17, Lanista1984 skrev:

Het ikke Breivik sitt forbilde Fjordland? Eller var det Fjordmann? 

:-D 

AnonymBruker
Skrevet
Den 16.3.2016 at 16.00, AnonymBruker skrev:

Mange Fjordland-retter er temmelig bra.

Anonymkode: 70bb0...da9

Ser hvor uvitende Oslo Vest folk er. Gjeld oppetter øra og pult seg til penger de fleste, som resten av landet.

Anonymkode: a225a...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...