Gå til innhold

Hvordan squirte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at alle kvinner kan squirte? Jeg ønsker virkelig å få det til, men klarer det ikke (hverken alene eller med partner). Jeg vet at man må stimulere g-punktet, og har prøvd å lest meg opp på hvordan, men det skjer liksom ingenting:( Nå skal det sier at jeg slapper av med partneren min, og jeg synes at det er deilig når han fingrer meg, men det stopper liksom der... Er det noen som har noen tips å dele?

Anonymkode: 05989...8cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv litt hardhendt fingring, press mot framveggen.. Som om du skal presse mot klitoris fra innsiden.. 

Og slapp av.. om du føler at du må tisse er det helt normalt,  gå på do først så du er sikker på at du er tom.

Alle tråder om squirt her på kvinneguiden ender i en diskusjon om hva squirt egentlig er.. 😕 

Anonymkode: 8f4e9...9c9

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er lettest om vi først har sex og jeg har kommet. Da har gpunktet blitt stimulert såpass at du kjenner nesten med en gang den trangen til å squirte. Enten ligger jeg på ryggen mens han fingrer meg, eller så står jeg i doggy. Han presser to fingre mot gpunktet og da er det bare å sprute i vei, hehe. Du må gå over en grense for å klare det, for det kjennes ut som du må tisse. Men når den grensen har blitt brutt blir det lettere for hver gang å squirte. 

Og til dere der ute som klør etter å skrive at det er tiss. NEI det er ikke det, men inneholder flere av de samme ingrediensene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg squirter ikke ved vanlig fingring, han må på en måte ha to eller flere fingre inni meg, legge et hardt trykk på g-punktet med en "kom hit" bevegelse. Bare vært borti èn som mestrer den teknikken. Da stimulerer gjerne håndflaten klitoris samtidig også. Jeg har squirtet en gang under sexen også, men da ble jeg tatt så hardt + hadde vibrator på klitten at jeg vet ærlig ikke hva som skjedde. Var hvertfall klissvått i sengen etterpå. :P Kjennes veldig ut som om man må tisse, så det er en barriere man må bryte. Og nei, jeg er også en av de som mener det ikke er urin. Jeg tisser alltid rett før sex, og det er fysisk umulig for blæren å fylles opp med de mengdene i løpet av så kort tid. 

Anonymkode: 8e4d7...8cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å massere nederst på magen, helt ned mot skambenet og over venusberget kan også hjelpe.

Prøv før og imens du masserer g-punktet :)

Anonymkode: 01eba...e93

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det heller ikke til :/ slapper av med partneren og alt det der, men uansett hvor mye han prøver med teknikker så går det ikke. Føler nesten jeg skuffer han litt, for han tenner nok ganske mye på det... Usikker på om alle faktisk kan squirte siden jeg aldri får det til, ikke med noen partnere, spiller ingen rolle hvor han trykker eller om klitoris blir stimulert eller om vi har hatt sex først.. :/

Anonymkode: b7798...117

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for alle svar. Skal prøve de forslagene dere har kommet med:) Den "tisse-følelsen" dere beskriver har jeg aldri vært i nærheten av, så det er ikke det at jeg holder tilbake...

Skrevet

Det er ikke alle damer som har den egenskapen, at de kan squirte, slik er det bare. Men kan jo hende det skjer uten at en aner det...nesten

• Liker 1
Skrevet

Det kommer av seg selv, er min erfaring. Ikke noe du kan styre med viljen, og heller ikke hver gang du har sex (samleie).

Skrevet

Første gangen skjedde det når jeg ble tatt stående og kom. Etter det ble det til at jeg ville se om jeg kunne øve på å få det til flere ganger, kontrollert. 

Sto i dusjen og fingret gpunktet til jeg kom. Takk Gud for at jeg sto i dusjet for å si det slik. Hadde vært på do først, så nei jeg tisset ikke. Squirtet derimot mye og kom flere ganger uten problemer. 

Synes squirting er helt greit, men langt unna den sterkeste orgasmen for min del. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at alle kvinner kan squirte? Jeg ønsker virkelig å få det til, men klarer det ikke (hverken alene eller med partner). Jeg vet at man må stimulere g-punktet, og har prøvd å lest meg opp på hvordan, men det skjer liksom ingenting:( Nå skal det sier at jeg slapper av med partneren min, og jeg synes at det er deilig når han fingrer meg, men det stopper liksom der... Er det noen som har noen tips å dele?

Finn den rette.

Det handler som regel om det.

Skrevet

tråden er ryddet for avspoinger.

-Saraby, mod.

• 2 uker senere...
Gjest makar
Skrevet
Den 16.3.2016 at 21.01, carmen81 skrev:

Første gangen skjedde det når jeg ble tatt stående og kom. Etter det ble det til at jeg ville se om jeg kunne øve på å få det til flere ganger, kontrollert. 

Sto i dusjen og fingret gpunktet til jeg kom. Takk Gud for at jeg sto i dusjet for å si det slik. Hadde vært på do først, så nei jeg tisset ikke. Squirtet derimot mye og kom flere ganger uten problemer. 

Synes squirting er helt greit, men langt unna den sterkeste orgasmen for min del. 

Kommer det kraftige spruter når du squirter? Avtar mengden hver gang du spruter eller kommer det like mye hver gang? Er det sånn for deg at du ikke takler mer stimuli av gpunkt rett før du squirter? 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å legge meg oppå noe som på en måte presser på. Stå og legg overkroppen over et bord, eller legg deg oppå to tykke puter eller legg deg på en stol. Slik at underlivet på en måte henger utenfor

Anonymkode: ebab0...d4c

Skrevet
Den 24. mars 2016 at 18.32, makar skrev:

Kommer det kraftige spruter når du squirter? Avtar mengden hver gang du spruter eller kommer det like mye hver gang? Er det sånn for deg at du ikke takler mer stimuli av gpunkt rett før du squirter? 

1 og 2 spm: Det kan varierer.

3: Det går helt greit og stopper ikke om jeg vil ha flere slike orgasmer. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

-Saraby, mod.

Skrevet

Tråden er ryddet for spørsmål til modereringen. Dette skal tas på PM eller i Ris&Ros.

-Saraby, mod.

AnonymBruker
Skrevet
Den 3/15/2016 at 14.07, frk91 skrev:

Og til dere der ute som klør etter å skrive at det er tiss. NEI det er ikke det, men inneholder flere av de samme ingrediensene. 

Det er urin iblandet skjedesekret.

Anonymkode: ff010...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...