Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca middels acne og skal gå på iso i 6 måneder. Jeg skal egentlig ta de siste pillene på bryllupsdagen min men jeg lurte på om kuren blir helt bortkastet hvis jeg slutter to uker før?  Jeg hater virkelig å gå på iso og har så lyst til å være "cleen" for piller og kanskje litt bivirkninger på bryllupsdagen. Jeg spurte hudlegen om dette men han er så sinnsykt grinete så han sa bare " nei! Og sånn er det med den saken" 

Anonymkode: 07bc7...940

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke den fjerneste idee om hva du snakker om, men mitt generelle råd til mye her i livet er å lytte to ganger til legen sin. Sånn siden de har så mange års utdannelse i akkurat det du trenger hjelp med. Hvis du ikke det, så anbefaler jeg å finne en ny lege å søke råd hos ikke her på KG.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvis du ikke har en fjerneste idee om hva jeg snakker om så kanskje du ikke burde svare på innlegget mitt.  Det er mange på KG som har gått på disse pillene og har erfaringer. Og mange leger har ofte forskjellige meninger og kommer med forskjellige svar uansett hva problemet ditt er.

Anonymkode: 07bc7...940

Skrevet

Vet at mange har tatt pause. Så du kan jo kanskje bare ta en pause på 2 uker også ta de etter bryllupet? Men det finnes en gruppe noen sider bak på dette forumet, så kanskje spørre der? :) 

hvor mange tabletter tar du? Ser noen som går bare 4-5 mnd på kur, men da tar de større dose tror jeg? :P vet ikke om du sporte hudlegen om det? 

Venter på time til hudlegen og håper på å få begynne på kuren så vet ikke så mye, men har lest mye på det forumet jeg nevnte over :) 

AnonymBruker
Skrevet

Legen min sa at hvis jeg kommer til å være veldig mye i sola i sommer går det an å ta en pause i denne perioden.  Så vil anta at det går bra? hva med å spørre en annen lege? 

Anonymkode: 5bbb0...88d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...