Gå til innhold

Fiffe opp kjedelige skapdører på soverommet. Ide`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat malt og pusset opp soverommet, og er veldig fornøyd.  Med ett unntak, garderobeskapene.  De er praktiske, men grusomt kjedelige.  Leser at noen tapetserer eller bruk folie (med ferdig lim bak).  Andre ideer? 

Har aldri tapetsert, så hadde vært en fordel med ferdig lim..  Hvor finner jeg slikt på nettet? 

Har malt hele rommet i dempet sort, og ellers hvitt tak og hvite vinduer/dør.  Mangler bare et sprekt, fargerikt sengeteppe..  og noe på disse kjedelige skapdørene. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri tapetsert før før jeg gikk igang på mine skapdører. Kjempeenkelt og veldig fint. Kan jeg, kan alle! Spør i malingsforretningen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Zienna skrev:

Har akkurat malt og pusset opp soverommet, og er veldig fornøyd.  Med ett unntak, garderobeskapene.  De er praktiske, men grusomt kjedelige.  Leser at noen tapetserer eller bruk folie (med ferdig lim bak).  Andre ideer? 

Har aldri tapetsert, så hadde vært en fordel med ferdig lim..  Hvor finner jeg slikt på nettet? 

Har malt hele rommet i dempet sort, og ellers hvitt tak og hvite vinduer/dør.  Mangler bare et sprekt, fargerikt sengeteppe..  og noe på disse kjedelige skapdørene. 

Selvklebende bilder fra Japan Photo (du kan få laget slike ut fra egne foto, eller velge blandt deres fotos)

Anonymkode: 56291...e2c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Zienna skrev:

se her http://www.japanphoto.no/plakater-og-fotolerreter/selvklebende-plakat.html

Fordelen med disse at du kan flytte på de uten at de blir ødelagte og uten at noe sitter igjen på skapdørene.

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Selvklebende bilder fra Japan Photo (du kan få laget slike ut fra egne foto, eller velge blandt deres fotos)

Takk!  :)  Det høres spennende ut.  Ser for meg hvit bakgrunn med smale, sorte tregreiner..  Skal Google og sjekke. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Zienna skrev:

Takk!  :)  Det høres spennende ut.  Ser for meg hvit bakgrunn med smale, sorte tregreiner..  Skal Google og sjekke. 

Ser ut til at dette er noe for meg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Zienna skrev:

Jeg ville valgt sengeteppe og dekor på skapdører i rødorange og/ eller limegrønn :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Zienna skrev:

Ser ut til at dette er noe for meg :)

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Det er oransje/rødt sengeteppe jeg har tenkt på.  Vil gi varme og spenning til et ellers hvitt/sort interiør.  Og så kjøper jeg treknotter/knagger i eik for å myke opp.  Har brukt to lave, gamle arkivskap i tre som nattbord (sto på loftet på jobben) :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Zienna skrev:

Det er oransje/rødt sengeteppe jeg har tenkt på.  Vil gi varme og spenning til et ellers hvitt/sort interiør.  Og så kjøper jeg treknotter/knagger i eik for å myke opp.  Har brukt to lave, gamle arkivskap i tre som nattbord (sto på loftet på jobben) :)

Det høres herlig ut! :)

Lykke til med forvandlingen av rommet! :hjerte:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres herlig ut! :)

Lykke til med forvandlingen av rommet! :hjerte:

Forvandling behøvdes :)  Furu tak, hvite vegger..  Soverommet har ikke vært prioritert, for å si det slik.  Nå blir det et koselig rom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...