Plengionika Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Tittelen sier det meste. Hvilke kosttilskudd tar du og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Kun D-vitamin på vinteren. Det eneste jeg ikke får dekket gjennom kostholdet. Anonymkode: b6128...e66
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Tran, d-vit, b-vit og c-vit hver dag. I perioder magnesium. Og i perioder Silicea. Anonymkode: bfefc...60e
Vulpes Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Har intensjon om å ta tran hver dag, men glemmer det som regel. Ellers tar jeg magnesium innimellom, i håp om at det har litt effekt mot uro og verk i armer og ben. Hender også at jeg tar en jerntablett, bare sånn i tilfelle, ettersom jeg spiser lite kjøtt.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Tar faktisk ikke noe som helst. Vitamin-tilskudd er (stort sett) overpriset tullball, som overhodet ikke er verdt prisen... Anonymkode: aa7e4...2ee 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar faktisk ikke noe som helst. Vitamin-tilskudd er (stort sett) overpriset tullball, som overhodet ikke er verdt prisen... Anonymkode: aa7e4...2ee Som med det meste her i verden så skal man hverken ha for mye eller for lite av næringsstoffer. Hvis du får dekket vitaminmangelen gjennom kosthold, så ja, da er det tullball å kjøpe vitamintilskudd. Får du derimot ikke dekket behovet, spesielt av D-vitamin (som veldig få nordmenn får), så er det absolutt viktig å bruke penger på dette. Det er også en relativt stor prisforskjell på det du får kjøpt på rema og apoteket. Ja, vitaminbjørner koster flesk. Hvis du ikke trenger noe fancy, så går man på apoteket og kjøper akkurat det du mangler. Og jeg håper for Guds skyld du ikke mener vitaminer i seg selv er tullball, for da må vi ha en samtale. Anonymkode: 2fdb5...3a7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 Tran, d-vitamin, b-vitamin (har mangel), jern (har mangel), magnesium (når jeg trener mye) + multivitamin. Anonymkode: 6c6a3...f26
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #8 Skrevet 15. mars 2016 Tar tran. Og magnesium i perioder, det har i hvert fall en placeboeffekt på urolige bein og slitne muskler. Anonymkode: bd090...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå