Gå til innhold

Utvide russedress

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Mottokk russedressen for litt siden, og nå er det bare en måned til den skal brukes. Den er litt for stram, men ikke såpass at det er nødvendig å bytte til en størrelse større. Den er særlig stram rundt setet og lårene. Lurte på om noen hadde noen fine tips til å utvide den litt? Det er en bukse med stretch i, så det burde være mulig! Prøvde en gang å væte de stramme områdene og gå med den, bøye meg, sette meg på huk osv uten særlig effekt. Håper noen kan hjelpe! Den er i tillegg litt kort i beina, er det mulig å strekke den den veien for å gjøre den lengre også? 

Anonymkode: 3ce02...db3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Mottokk russedressen for litt siden, og nå er det bare en måned til den skal brukes. Den er litt for stram, men ikke såpass at det er nødvendig å bytte til en størrelse større. Den er særlig stram rundt setet og lårene. Lurte på om noen hadde noen fine tips til å utvide den litt? Det er en bukse med stretch i, så det burde være mulig! Prøvde en gang å væte de stramme områdene og gå med den, bøye meg, sette meg på huk osv uten særlig effekt. Håper noen kan hjelpe! Den er i tillegg litt kort i beina, er det mulig å strekke den den veien for å gjøre den lengre også? 

Det høres jo virkelig ut som at du må opp en størrelse. Ikke bare er den for trang, men den er også for kort.

Anonymkode: a9396...166

• Liker 6
Skrevet

Den strekker seg ut i russetiden når den blir mye brukt uansett! Min er litt for stor, så jeg vil krympe den litt i vask kanskje:P

Skrevet

Hvorfor forsøkte du ikke å bytte den? Den er jo for liten til deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres jo virkelig ut som at du må opp en størrelse. Ikke bare er den for trang, men den er også for kort.

Anonymkode: a9396...166

6 timer siden, S00l skrev:

Hvorfor forsøkte du ikke å bytte den? Den er jo for liten til deg.

Den størrelsen som er hakket større er alt for stor både i lengden og i omkrets over hele kroppen så nei, jeg kan ikke gå opp en størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...