AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Hei! Mottokk russedressen for litt siden, og nå er det bare en måned til den skal brukes. Den er litt for stram, men ikke såpass at det er nødvendig å bytte til en størrelse større. Den er særlig stram rundt setet og lårene. Lurte på om noen hadde noen fine tips til å utvide den litt? Det er en bukse med stretch i, så det burde være mulig! Prøvde en gang å væte de stramme områdene og gå med den, bøye meg, sette meg på huk osv uten særlig effekt. Håper noen kan hjelpe! Den er i tillegg litt kort i beina, er det mulig å strekke den den veien for å gjøre den lengre også? Anonymkode: 3ce02...db3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Mottokk russedressen for litt siden, og nå er det bare en måned til den skal brukes. Den er litt for stram, men ikke såpass at det er nødvendig å bytte til en størrelse større. Den er særlig stram rundt setet og lårene. Lurte på om noen hadde noen fine tips til å utvide den litt? Det er en bukse med stretch i, så det burde være mulig! Prøvde en gang å væte de stramme områdene og gå med den, bøye meg, sette meg på huk osv uten særlig effekt. Håper noen kan hjelpe! Den er i tillegg litt kort i beina, er det mulig å strekke den den veien for å gjøre den lengre også? Anonymkode: 3ce02...db3 Det høres jo virkelig ut som at du må opp en størrelse. Ikke bare er den for trang, men den er også for kort. Anonymkode: a9396...166 6
Mariell007 Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Den strekker seg ut i russetiden når den blir mye brukt uansett! Min er litt for stor, så jeg vil krympe den litt i vask kanskje
Fireflies Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 Hvorfor forsøkte du ikke å bytte den? Den er jo for liten til deg. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #5 Skrevet 16. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres jo virkelig ut som at du må opp en størrelse. Ikke bare er den for trang, men den er også for kort. Anonymkode: a9396...166 6 timer siden, S00l skrev: Hvorfor forsøkte du ikke å bytte den? Den er jo for liten til deg. Den størrelsen som er hakket større er alt for stor både i lengden og i omkrets over hele kroppen så nei, jeg kan ikke gå opp en størrelse. Anonymkode: 3ce02...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå