AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Jeg vil ta bort at folk kan adde meg på facebook. Pga er på dating side og der tar enkelte kontakt som jeg har felles venner med, men som jeg vil unngå ev. at de adder meg. Hva gjør jeg? Jeg får bare to alternativer opp, at venners venner kan adde meg eller alle Anonymkode: 834a0...7c3
Gjest GulSol Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Det er de eneste alternativene du har. Det begrenser ganske kraftig å ha den "venners venner", med mindre du har 900 venner som alle har 900 venner hver også.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 3 minutter siden, augustmami skrev: Det er de eneste alternativene du har. Det begrenser ganske kraftig å ha den "venners venner", med mindre du har 900 venner som alle har 900 venner hver også. Takk. Det er akkurat det som er problemet, at vi har felles venner, så da blir jo de venners venner. Og folk jeg ev. ikke er seriøst på dateren med der på den dating siden, vil jeg unngå skal adde meg, så da er jo jeg like langt :/ Blir jo litt for dramatisk å blokkere de føler jeg. Anonymkode: 834a0...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå