AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Del Skrevet 15. mars 2016 Noen som vet ca når Ikea og eventuelt andre butikker bruker å kjøre i gang tilbud f.eks 20% rabatt på hagemøbler osv? Skal ha en del nytt, men gidder ikke gå glipp av rabatten Anonymkode: bfaab...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Del Skrevet 15. mars 2016 Hageland har startet. Anonymkode: 13efc...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Del Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hageland har startet. Anonymkode: 13efc...c5d Så på de, men synes de er i det dyreste laget. Skal ha en spisegruppe og en loungegruppe på to stoler + bord. Har hjørnesofa fra før bygd av paller, så passer liksom ikke med sånn fancy smanshy greier ved siden av føler jeg Anonymkode: bfaab...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 15. mars 2016 #4 Del Skrevet 15. mars 2016 Trodde disse varene ble nedsatt etter at sesongen var over, ikke før den har startet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøa Skrevet 15. mars 2016 #5 Del Skrevet 15. mars 2016 trademax.no har mye tilbud nå. men har ikke erfaring derfra, tror man må betale for tilsending? 700kr eller noe med mindre du bor i nordnorge. Syntes de hadde mye bra utvalg der til en vanvittig billig penge. men kvaliteten er vel en annen sak ? Kan hende jeg kjøper derfra, folk må gjerne dele erfaringene sine ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #6 Del Skrevet 16. mars 2016 Den 15.3.2016 at 20.10, Bøllefrøa skrev: trademax.no har mye tilbud nå. men har ikke erfaring derfra, tror man må betale for tilsending? 700kr eller noe med mindre du bor i nordnorge. Syntes de hadde mye bra utvalg der til en vanvittig billig penge. men kvaliteten er vel en annen sak ? Kan hende jeg kjøper derfra, folk må gjerne dele erfaringene sine ! Et googlesøk på erfaring trademax viser at maange har hatt trøbbel med de. TS, du kan jo bygge et spisebord selv, slik det matcher pallesofaen. Anonymkode: 13efc...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #7 Del Skrevet 19. mars 2016 Tilbud kommer gjerne etter sesongen, ja. Clas Ohlson har en liten spisegruppe i sertifisert regnskogvirke tilsvarende den du får på IKEA for 400kr nå, bare at de selger for 300kr etter sesongen. Utesofa har jeg aldri hatt...rottingmøbler går bare i oppløsning her vest. Anonymkode: 169a6...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå