AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Går det greit å lage hva som helst i den? Pizza, boller, kaker osv? Hvor gammel er din? Klarer du deg med to plater? Anonymkode: afd46...96f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Jeg hadde en slik en. Bakte ikke i den, hendte jeg lagde gratenger og slikt. Pizza måtte kuttes for å få plass. To plater klarer jeg meg med nå selv om jeg har vanlig komfyr. Anonymkode: e1890...323 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Vi levde med hybelkomfyr i stua i to mnd mens vi totalrenoverte kjøkkenet. Det fungerte helt ypperlig! Laget alt mulig i den, inkl fire-retters middag i påsken. Mange ovnsretter, men mest for å unngå matos i stua. Litt baking også, dvs type rundstykker og scones, ikke kompliserte saker med lang steketid. Men tror nok enkle kaker som feks brownies er helt kurant også. Så ingen grunn til å fire på matlagingskravene pga hybelkomfyr. Anonymkode: d82bf...04f 2
Cata Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Jeg brukte det i mange år. Jeg bakte brød, laget middag, bakte kake osv. Den eneste forskjellen på den og en vanlig komfyr var i grunnen størrelsen. Koking måtte skje i flere omganger dersom jeg skulle bruke mer enn to kokekar, og frossenpizza måtte av og til deles hvis den var for stor til å gå inn i stekeovnen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 En hybelkomfyr er akkurat som en vanlig komfyr, bare mindre. Dvs. at alt du trenger å ta ekstra hensyn til er om du får plass i ovnen/på platene eller ikke. Anonymkode: 64ec2...b55
Tibbie Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Jeg hadde en i tre år da jeg gikk på videregående skole. Kan ikke husket at jeg klagde veldig mye, men husker at jeg måtte dele en frossenpizza i to for å få skvist inn hele Å bake boller, kake ol ser jeg ikke noe problem i. Men bollene må kanskje inn flere runder i og med at det ikke er plass til så mange i gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå