Nanella Skrevet 19. oktober 2004 #1 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei! Noen som har noen tips om hvor jeg burde handle liftgardiner??? Også skal jeg ha innvendige persienner i trefarge. Er jo mange som har det, men forskjellige priser. Er det stor forskjell på kvaliteten på disse??? Alle tips og forslag tas imot med takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #2 Del Skrevet 19. oktober 2004 Vedr. liftgardiner: Kommer an på prisnivå/hvor mye du ønsker/kan betale. Jeg får sydd liftgardiner, og siden en bruker mindre stoffmengde på lift, og kostnaden ved oppheng og sying er den samme uansett stoff + jeg har hatt råd til det, så har jeg valgt stoff fra bl.a Designers Guild og Ralph Lauren. Vedr. persienner: Vi valgte dyre trepersienner for snart ti år siden. Den gangen var det dårlig utvalg, og det var kun standardstørrelser å få kjøpt av billigere typer. De billigere typene hadde den gangen smale lameller, og det manglet bånd. Vi fikk altså skreddersydd bredde og lengde til vinduene, samt velge trekvalitet på lamellene (eik), bredde på lamell og farge og bredde på båndene. Kvaliteten har imidlertid ikke svart til pris og forventninger, da lamellene har vridd seg på noen av persiennene. Hvis man benytter seg en seriøs forhandler, så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 20. oktober 2004 #3 Del Skrevet 20. oktober 2004 kjøpte min liftgardin på interiør land. der hadde de flere ulike størrelser og farger til en helt grei pris. på ikea får du et sett der du kan sy sammen din egen, men det ikke like bra kvalitet på d.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har interiørland noen internettside?? Jeg hadde ikke tenkt til å betale alt for mye for de nei, men trenger heller ikke å være laveste pris.. Sy selv er ikke noe alternativ for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #5 Del Skrevet 21. oktober 2004 http://www.interiorland.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. oktober 2004 #6 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vi har ikke liftgardiner, men har kjøpt våre trepersienner i kirsebærfarget beis på KID interiør. De er kjempefine! Var heldig og handlet da alle persienner var satt ned med 50%! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå