Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med vippeextencions? sliter det på vippene? Mister man vipper av det osv?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine vipper knakk på midten til tross for god pleie. Gikk rundt med stubber på  4-5 mm vipper en hel sommer. Ikke gøy når jeg i utgangspunktet hadde lange å tykke. Aldri igjen.

Anonymkode: 16047...38c

Skrevet

Ja jeg hadde få og korte ekte vipper igjen etter 6mnd med extensions. Måtte slutte med det og vente til line egne vokste ut igjen. Følte meg som ei ribba høns i over en mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Hatt i over to år. Egne vipper er friske og fine fortsatt. Cluet er å gå til noen som kan faget! 

Anonymkode: 33dcd...1de

AnonymBruker
Skrevet

Elsker mine. Men de gangene jeg må ha pause så er det bare stubber igjen, ikke pent. Så jeg har bare pause fra vippene en gang i året 🙈

Anonymkode: 209ee...e6a

AnonymBruker
Skrevet

JA.

Anonymkode: 386ce...8e4

Skrevet

Jepp. Ikke pent når juksevippene måtte av og jeg kun hadde restene av mine egne. Har ikke turt å gjenta det, tenker at det kan skje det samme som når man overnapper øyenbrynene. Etter hvert blir de permanent borte.

Skrevet

Ja det sliter. Jeg hadde vippeextensions i nesten et år. Jeg hadde kanskje ikke noe tynnere vipper når jeg tok dem av, men mine egne vipper hadde knukket og det var bare stubber igjen. Så helt grusomt ut! Tok over en mnd før det var vokst såpass ut at det ikke så ut som om jeg manglet øyevipper fullstendig. Nå har det gått ca to måneder og endelig kan jeg ta på mascara og se ut som folk igjen. Og jeg tok på en plass med flinke folk som ble anbefalt overalt. Jeg klager IKKE på jobben de utførte, men resultatet når jeg var ferdig med dritten :P

AnonymBruker
Skrevet
Den 16.3.2016 at 9.18, AnonymBruker skrev:

Hatt i over to år. Egne vipper er friske og fine fortsatt. Cluet er å gå til noen som kan faget! 

Hvordan vet du det hvis du har hatt løsvipper i to år? Har du hatt lange pauser uten løsvippene?

Anonymkode: 9f506...0d8

Skrevet

Jeg har hatt vippeextensions fra og til i 5 år nå. Om det oppstår slitasje er veldig individuelt det spørs hvordan vippene dine er fra før.

I perioder der jeg er frisk og rask så tåler vippene litt mer, i perioder der jeg har vært deprimert og grått mye eller rundt pollensesongen der jeg klør meg mye i øynene, så tåler vippene mine mindre. Og da mister jeg alltid vipper.

Størrelsene på vippene har såklart også mye å si! Jeg har brukt 0,15mm i tykkelse og 12-14mm lengde i C-curl og dette har ikke slitt på vippene så mye som feks 0,25mm. Så dette er lurt å prate om med vippebehandeleren før du bestemmer setter på vippene 😊

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det hvis du har hatt løsvipper i to år? Har du hatt lange pauser uten løsvippene?

Anonymkode: 9f506...0d8

Fordi jeg har så mye vipper at de ikke får til å feste på alle. Jeg har en kombinasjon av mine egne (mange) og falske. Mine egne vokser så fort og langt at de falske faller av. De fester på de "nye" vippene hver gang. Hatt pause og så ingen forskjell. Mine egne knekker ikke heller. Det kan jo hende mine egne er sterke, slik håret mitt er også. Har kraftig manke på hodet og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...