tingeling Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Hei Det kan hende det finnes flere slike tråder, men fant dem ikke nå. Er det noen som har gode løsninger på bruk at rester som dere vil dele? Min ( barnas) favoritt: Rester av pasta og kjøttsaus blandes og fylkes i smurt muffins brett. Hell over omelettblanding ( dvs egg pisket med litt melk), og topp med revet ost. Stek i ovn til eggeblandingen er stiv og osten gylden. Avkjøl og løft over i doble muffinsformer. Perfekt til matpakkene og kan fryses.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Jeg spiser restene slik de er, jeg. Altså: supper, gryter og stuinger er dobbelt så gode når du varmer dem opp igjen. Og det aller meste er helt supert til lunsj etter en omgang i mikroen. Om det er for lite så koker jeg ris eller pasta til, eller spiser restene på brød (jeg spiser ikke vanligvis ris/pasta/brød til middag). Alt som ikke blir spist etter 3 dager havner i frysen og tines til lunsj. Jeg spiser hva det skal være til lunsj bare det ikke er den tradisjonelle tørre matpakkebrødblingsen. Anonymkode: fc826...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå